וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן אברמוביץ' פיטר שני שליש ממערך הסקאוטינג של צ'לסי

לרומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי, נמאס מהחובות הגדולים של הקבוצה, ובנסיון להתאזן הוא החליט לפטר שני שליש ממערך הסקאוטינג של המועדון

המשבר הכלכלי לא פוסח על אף אחד. רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי, אמנם היה בחובות גדולים טרם המשבר הגדול, אך כרגע דומה כאילו גם לאוליגרך הרוסי קצת נמאס מההפסדים. היום (ראשון), מפרסמת התקשורת האנגלית כי אברמוביץ' החליט לפטר שני שליש ממערך הסקאוטינג הבינלאומי של צ'לסי, ודובר הקבוצה מיהר להסביר: "אנחנו בונים מחדש את כל מחלקת הסקאוטינג שלנו".

זו ככל הנראה דרך יפה לברוח מההסבר האמיתי, והוא שצ'לסי נמצאת בחובות עצומים, רובם הגיעו מכיסו הישיר של אברמוביץ'. עבור פליפה סקולארי, שרק אמש הביס את סנדרלנד 0:5, הצרות לא מסתיימות כאן. על המאמן הברזילאי המצליח נאסר לבצע רכש בחלון ההעברות הקרוב בינואר, מה שאומר שצ'לסי, שרצתה להתחזק בחוד ההתקפה, תיאלץ ככל הנראה להישאר עם הסגל הקיים עד סוף העונה.

"לא תמיד צריכים כסף כדי לבצע שינוי, ברור שמעכשיו קבוצות לא יבזבזו כסף כפי שעשו בעבר", אמר סקולארי. פיטר קניון אישר כי המטרה של רומן אברמוביץ' היא לאזן את המצב הכלכלי עד 2010, דבר לא פשוט בכלל לאור חובות כוללים של 736 מיליון פאונד, והפסדים של כ-74 מיליון פאונד רק בשנה שעברה לבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully