וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי: "כרגע אין לנו את ההתלהבות או הרוגע"

אחרי עוד הפסד, הפעם 2:0 ליובנטוס, לוצ'יאנו ספאלטי מנסה להסביר מה לא עובד: "כשאנחנו בצרה, קשה לנו להגיב". דל פיירו: "צריך המשכיות"

מצבו של לוצ'יאנו ספאלטי לא פשוט בכלל. אמנם זה לא חדש - הוא היה מסובך עוד טרם משחק ההפסד 2:0 ליובנטוס אמש (שבת) - אך כעת, דומה כאילו ימיו של המאמן הקירח בשורות הרומאים עשויים להיות ספורים. למרות זאת, מנסה להרגיע את העניינים ברונו קונטי, המנהל הספורטיבי של המועדון. "זו המציאות ואלה התוצאות שהשגנו עד כה", אמר קונטי, שמסתכל על קבוצתו אל מתחת לקו האדום, עם שבע נקודות מתשעה משחקים. "אנחנו מאוחדים, נהיה חייבים להיות יותר ממוקדים ויש לנו משחק חשוב בליגת האלופות ביום שלישי", הוסיף שחקן העבר, שיקווה להתאושש על חשבון צ'לסי ביום שלישי.

האיש בעין הסערה עצמו, ספאלטי, משתדל להישאר אופטימי, אך גם הוא מכיר ביכולת המאכזבת של קבוצתו. "שיחקנו לא רע והגענו לכמה הזדמנויות, אבל אז הגיעה הבעיטה החופשית הנהדרת של דל פיירו, ובשלב הזה התחלנו לפחד מהפסד נוסף ולא שיחקנו כמו שצריך", אמר ספאלטי. "אנחנו קבוצה שצריכה את ההתלהבות והרוגע כדי להראות את כל האיכויות שלה, וכרגע אין לנו אף אחד מהשניים. כשאנחנו בצרה, קשה לנו להגיב", הוסיף המאמן.

בצד השמח של המשחק, ביובנטוס ממשיכים במיני-קאמבק, ובטיפוס אל הצמרת. אלסנדרו דל פיירו, שהבקיע שער נהדר ובישל שער נוסף, היה מאושר בסיום: "זה צעד גדול קדימה. חשוב שהראנו אופי ורצון לנצח. עכשיו אנחנו חייב להראות המשכיות". בעזרת הניצחון טיפסה הגברת הזקנה זמנית למקום החמישי בטבלה, והפער בינה ובין המוליכה אינטר עומד על שלוש נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully