וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'יטה טרפה את ולנסיה

ממה צ'יטה כבש שלושער ב-2:4 הענק של סנטאנדר בוולנסיה. ברצלונה דרסה 1:4 את מלאגה, אתלטיקו מדריד-מאיורקה 0:2, בילבאו-ויאריאל 4:1

המחזור התשיעי בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת). את ההפתעה הגדולה של המחזור סיפקה ראסינג סנטאנדר, שגברה במסטאייה על מוליכת הטבלה ערב המחזור, ולנסיה, 2:4. זהו ניצחונה השלישי הרצוף של סנטאנדר במסטאייה על ולנסיה, שבעקבות ההפסד מאבדת את המקום הראשון.

מי שעלתה לפסגה על חשבונה של ולנסיה היא ברצלונה. הקבוצה של פפ גווארדיולה ממשיכה לדהור והביסה 1:4 את מלאגה בחוץ. אתלטיקו מדריד סופסוף ניצחה, 0:2 את מאיורקה וגם ויאריאל התעוררה אחרי שתי תוצאות תיקו וגברה 1:4 על אתלטיק בילבאו.

מלאגה - ברצלונה 4:1

בארסה אמנם לא כבשה חמישייה נוספת, אבל בהחלט תסתפק בשלוש הנקודות שהשיגה במגרש רטוב ובוצי. צ'אבי העלה את הקטאלונים ליתרון כבר בדקה החמישית, בבעיטה חופשית מצוינת אחרי הכשלה על לאו מסי. עוד שמונה דקות עברו וזה כבר 1:1 אחרי בעיטה יפה של דודה מחוץ לרחבה, אבל מסי השתחל לרחבה בדקה ה-19 וכבש את ה-1:2 של ברצלונה כדי לחתום פתיחת משחק מצוינת.

ברצלונה פתחה היטב גם את המחצית השנייה ובדקה ה-52 מהלך קבוצתי יפה הסתיים בהורדת כדור של תיירי הנרי לכיוונו של צ'אבי, שהגיע מאחור וכבש בקלות משבעה מטרים. תשע דקות לסיום נחתמה התוצאה אחרי שבעיטה חופשית של דני אלבס פגעה בוולינגטון המארח, שינתה כיוון ונחתה ברשת. 1:4, פשוט וקל.

אתלטיקו מדריד - מאיורקה 0:2

אתלטי לחצה על הברקס ועצרה את התקופה הרעה שלה עם 4:4 בשבוע שעבר מול ויאריאל והיום יצאה למה שהיא מקווה שתהפוך לתקופה חדשה וטובה, עם ניצחון קל. דייגו פורלאן בישל לקון אגוארו את הראשון בדקה ה-14 והשניים חזרו על אותו תסריט בדקה ה-28 כדי לעלות ליתרון מבטיח ולמעשה לקבוע את תוצאת המשחק.

אתלטיק בילבאו - ויאריאל 4:1

הצוללת הצהובה הגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, אבל נהנתה ממשחק מול יריבה חלשה וחזרה למסלול הניצחונות. ג'וזפה רוסי כבש ראשון בדקה ה-24, יוסבה אצ'בריה הישווה בדקה ה-28, אבל רובר פירס החזיר את היתרון לאורחים בדקה ה-54. עוד שש דקות עברו וזה כבר היה גמור אחרי שסנטי קזורלה כבש את השלישי של ויאריאל. ג'וזי אלטידור האמריקאי חתם את התוצאה בדקה ה-90.

ולנסיה - ראסינג סנטאנדר 4:2

משחק מצוין היה במסטאייה והוא המשך ישיר של משחקי הליגה הספרדית הנהדרת שיש מתחילת העונה. הקבוצה מעיר התפוזים אירחה את הקבוצה ממחוז קנטרבריה, שבעונה שעברה הייתה הפתעת הליגה הספרדית, ואת העונה הנוכחית פתחה בצליעה עם שש נקודות משמונה משחקים.

ממה צ'יטה, חלוצה של ראסינג סנטאנדר, הוא גיבור המשחק, כשכבש שלושער וניצח למעשה את המשחק לקבוצתו. אפשר כעת, לאחר הניצחון של סנטאנדר, להגדירה ככבשה השחורה של ולנסיה, לאחר שהיא זו שנה שלישית ברציפות ניצחון במסטאייה.

ולנסיה עלתה למשחק אחרי ניצחונה של ברצלונה וידעה שרק שלוש נקודות יחזירו אותה לפסגת הליגה הספרדית. אלא שבדקה ה-24 צ'יטה הימם את העטלפים. ולנסיה לא התרגשה משער היתרון וארבע דקות לאחר מכן השוותה בפנדל של דויד וייה, שהעלה את מניין שעריו של חלוץ נבחרת ספרד לעשרה. ולנסיה קיוותה להפוך את התוצאה במחצית השנייה, אבל צ'יטה החזיר את היתרון לסנטאנדר (49). חואקין איזן לקבוצה הביתית (70), אבל שערים של צ'יטה (80) ועצמי של דויד אלבלדה (84) שברו סופית את ולנסיה וקבעו את תוצאת המשחק הסנסציונית.

סנטאנדר, שהפסידה במחזור הקודם בחוץ לנומנסיה, משיגה ניצחון חוץ מרשים ביותר באחד המגרשים הקשים נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה. אחרי התיקו של ולנסיה עם רקראטיבו הואלבה במחזור הקודם, הקבוצה של אונאיי אמרי ממשיכה לאבד גובה. היא סופגת את הפסדה הראשון העונה ומאבדת את הבכורה לברצלונה ואת הסגנות לוויאריאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully