וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: צסק"א ודינמו מוסקבה שוב ניצחו

אלופת אירופה גברה 64:69 על דינמו מוסקבה האיזורית. דינמו מוסקבה המקורית הביסה את סמארה 66:99. ספרד: טאו ניצחה את ריאל מדריד

החדשות הטובות מהניצחון 64:69 של צסק"א מוסקבה על דינמו מוסקבה האיזורית הן שאלופת אירופה הצליחה לעשות את זה ללא ג'יי אר הולדן הפצוע, שיחמיץ את שלושת השבועות הקרובים. צסק"א פתחה היטב, וסיימה את הרבע ביתרון 10:22, עליו הצליחה לשמור גם ברבע השני והשלישי. ברבע האחרון ביצעו האורחים קאמבק, והצליחו להשוות, אך הנסיון של צסק"א הכריע את המשחק.

זוראן פלאניניץ' וטרג'ן לנגדון הצטיינו אצל הרוסים, ותרמו 16 נקודות כ"א בנסיון לחפות על היעדרותו של הולדן. "כמו שצפיתי, לשחק ללא הולדן היה מאוד קשה לנו, ולאורך שלושה רבעים שיחקנו היטב".

עדיין בליגה הרוסית, הפסידה הערב (שבת) קאזאן, יריבתה של הפועל ירושלים ביום שלישי ביורוקאפ, 75:69, לחימקי מוסקבה. קאזאן סבלה ממחצית שניה מזעזעת, בה קלעה 27 נקודות בלבד, וגם 15 נקודות של סוקולוב ו-144 של לידיי לא עזרו ליריבת הפועל ירושלים, שאולי תגיע במצב רוח מעט ירוד בעקבות ההפסד.

קבוצתו של דייויד בלאט, דינמו מוסקבה, השיגו ניצחון מאוד מרשים במחזור הרביעי של הליגה המקומית - 66:99. דינמו פתחה היטב, וקלעה 31 נקודות כבר ברבע הראשון. הקצב הרצחני של החבורה של בלאט המשיך, ודינמו לא עצרה כדי להביט אחורה. בוסטיאן נכבאר נתן את משחקו הטוב ביותר מאז שחזר מה-NBA, והפציץ 31 נקודות עם שש שלשות.

טאו ניצחה גם את ריאל

טאו ויטוריה וריאל מדריד נפגשו הערב לעיני 9,700 צופים, בסוג של משחק עונה בכדורסל הספרדי. ערב המחזור השישי, עמדה טאו במקום השלישי בטבלה, עם ארבעה נצחונות לצד הפסד בודד, בעוד ריאל השתרכה מאחור, עם שני נצחונות ושני הפסדים, וידעה שהפסד נוסף יפתח בינה לבין טאו פער גדול, גדול מדי. למרות זאת, זו פשוט לא העונה של ריאל עד כה, והיא הפסידה שוב, הפעם 91:81.

טאו הובילה בסוף הרבע הראשון 13:15, ולמחצית ירדה ביתרון מינימאלי - 22:25, כשקצב המשחק איטי מאוד, ואחוזי הקליעה נמוכים. ברבע השלישי הגיעה ההתפוצצות של טאו, שניצחה אותו 18:30, ופתחה פער דו-ספרתי. ריאל ניצלה את הרבע האחרון לצמצום נזקים, אך לא יותר מזה. איגור ראקוצ'ביץ' המשיך את הכושר הטוב, הפעם עם 26 נקודות, בעוד פאבלו פריג'יוני הוסיף 15. בריאל, 20 של פליפה רייס המצוין לא הספיקו, והמועדון הגדול ממשיך בפתיחת העונה החלשה.

* ציבונה זאגרב הצליחה לנצח במסגרת הליגה האדריאטית 63:86 את צ'רבנה זבזדה. המנצחים נעזרו ברבע שלישי אדיר של 10:28 כדי לברוח לניצחון, ו-22 נקודות של רוול מארשל בוודאי לא הזיקו. בזכות הניצחון נמצאת ציבונה במקום ה-5 בליגה, וסוף סוף לא במאזן שלילי - 3 נצחונות ו-3 הפסדים.

* בליגה הצרפתית, הביסה לה-מאן, יריבת מכבי תל אביב ביום חמישי, 67:85 את טולון, הודות לרבע ראשון מצוין (11:24), ורבע שלישי בו הובילו המארחים כבר ביתרון בן 20 נקודות. דייויד בלות'נטאל הסתפק הפעם ב-6 נקודות בלבד, בעוד בראיין צ'ייס הוביל את המנצחים עם 16.

* במחזור השישי בליגה הבלגית, הצליחה לובן, קבוצתו של איציק אוחנון, לנצח סוף סוף - 70:87, וזכותה רק שני נצחונות אל מול ארבעה הפסדים. הערב, לובן אירחה את פפינסטר, ואחרי שלושה רבעים צמודים הצליחה לפתוח מבערים ברבע האחרון, כל הדרך לניצחון. אוחנון תרם 9 נקודות ב-17 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully