וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שתיים בוכות, אחת שמחה

בורדו וטולוז יכלו לסגור את הפער מליון, אך נוצחו 1:0 מול נאנסי וקון, בהתאמה. מארסיי, לעומתן, עשתה את העבודה עם 1:3 על סנט אטיין

עם הידיעה שליון משחקת רק יום אחריהן עלו הערב (שבת) בורדו וטולוז למשחקיהן במטרה להשוות את מספר הנקודות לזה של ליון. אבל כמו שקורה לא מעט לטוענות לכתר, הן שוב פיספסו הזדמנות קורצת ואיפשרו לליון לשחק בשלווה מחר מול לה מאן. בורדו נוצחה 1:0 בנאנסי ואילו טולוז הפסידה בבית 1:0 לקון.

מנגד, מארסיי בעלת היומרות, שהייתה ערב המחזור במקום הרביעי, ניצחה 1:3 בבית את סנט אטיין וצימצמה את הפער מליון לנקודה. פ.ס.ז' יכלה גם היא לסגור פערים מהצמרת, אבל כנראה שהניצחון הגדול במארסיי רק עשה לה רע. שחקניו של לה גוון נוצחו 1:0 בניס ויצטרכו להתעורר מחר לבוקר עמוס ביקורות בבירה הצרפתית.

מארסיי - סנט אטיין 1:3

הקבוצה של אריק גרטס איבדה גובה לאחרונה, עם ההפסד לפ.ס.ז' והתיקו בנאנט, וגם המאמן הבלגי ציין כי חסר לקבוצה את הקילר אינסטינקט הדרוש כדי לזכות בתארים. מארסיי הגיעה ללא מאמדו ניאנג הפצוע ועם סטיב מנדאנדה שקיבל אשראי בהרכב למרות כושרו הגרוע. מהצד השני התייצבה סנט אטיין המאכזבת, בידיעה שהפסד יסתום את הגולל על הקדנציה של המאמן לורן רוסיי.

חאטם בן ארפה, שהתקבל ברגשות מעורבים על ידי אוהדי מארסיי עקב חוסר רצונו לעלות כמחליף בקלאסיקו מול פ.ס.ז', הגביה כדור קרן שהסתיים בנגיחה מצידו של בנואה שיירו בדקה ה-21. לא עברה דקה ובפטימבי גומיס הכה במתפרצת יפה מהעבר השני והשווה ל-1:1. בן ארפה היה שם כדי לדייק בפנדל בדקה ה-38, אחרי שז'רמי ז'אנו שחזר לשער הירוקים הכשיל את בקארי קונה. בן ארפה השלים משחק פנטסטי, כשבישל שוב מקרן, הפעם לטאייה טאיוו בדקה ה-71. מארסיי שנייה עם 23 נקודות, רק אחת פחות מליון.

נאנסי - בורדו 0:1

לורן בלאן שאף להיות בראש הטבלה בתום משחקי השבת ולהפעיל קצת לחץ על ליון, אבל השחקנים שלו כשלו ברגע האמת. נאנסי נחשבת לאחת האכזבות הגדולות העונה, בייחוד אם משווים אותה לקבוצה שכל כך הרשימה בדרך למקום הרביעי אשתקד. אולי הניצחון הזה יוציא אותה לדרך חדשה. אחרי מחצית מאופסת הייתה זו דווקא בורדו שתקפה, אבל נאנסי היא זו שהשיגה את שער הניצחון מרגלי יוסוף חאג'י (70).

ניס - פריס סן ז'רמן 0:1

אחרי ההפסד המביך בבית לטולוז, חזרו הפריסאים לקרקע וכל ההתלהבות מהניצחון בקלאסיקו על מארסיי נעלמה כלא הייתה. פול לה גוון קיווה שהרחק מהלחץ של האוהדים בפארק דה פראנס הקבוצה שלו תתפקד טוב יותר, אבל ניס חשבה אחרת. אקס פ.ס.ז', דויד הלבויק, הגביה בדקה ה-39 כדור קרן שהסתיים בנגיחה פנימה של אריק מולונגי. פ.ס.ז' שוב מנוצחת 1:0 ושוב זה קורה כתוצאה מכדור נייח.

טולוז - קון 1:0

קבוצת הצמרת המפתיעה מטולוז חשבה שהיא קיבלה טיול ביתי נוח מול קבוצת החוץ הרעה של קון. אלא שחניכיו של פרנק דומא, למרות כשלונותיהם מחוץ לאיצטדיון הביתי, מציגים יכולות התקפיות מרשימות לאורך העונה ועשו זאת גם הפעם עם עקיצה אחת בדקה ה-79, כשסטיב סבידאן השאיר לבנג'מין ניבה שבעט נפלא פנימה מחוץ לרחבה. הפסד בית ראשון לטולוז העונה וניצחון חוץ ראשון לקון.

לוריין - גרנובל 1:1

העולה המפתיעה מאיזור הרי האלפים קיוותה להמשיך במסע גם מול לוריין, שדרסה את סנט אטיין 1:4 באמצע השבוע. ילד הפלא סופיאן פגולי, אחריו רודפות כל בכירות היבשת, בישל ללורן קורטואה את היתרון של גרנובל בדקה ה-53. שש דקות לאחר מכן פבריס אבריאל השווה מהנקודה הלבנה. כובש השער קורטואה ראה אדום בדקה ה-70, אבל המארחים לא ניצלו את היתרון המספרי והסתפקו בתיקו.

משחקים נוספים:

אוקזר - ואלנסיין 0:0

ליל - נאנט 0:2
לליל: עדיל ראמי (39), ניקולא פוברג (46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully