וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס העברת החרב

יובנטוס ניצחה 0:2 את רומא במשחק בו הועבר רשמית איום הפיטורים מראניירי לספאלטי. אינטר גברה 2:3 על רג'ינה משער בדקה ה-90

מי זוכר שקלאודיו ראניירי היה על סף פיטורים מיובנטוס. מאז הניצחון על ריאל מדריד המאמן האיטלקי רושם רצף של הצלחות עם הקבוצה - רצף שחוזק הערב (שבת) ב-0:2 הביתי על רומא. עכשיו החרב שהייתה מונחת על צווארו של ראניירי, מועברת אחר כבוד לעמיתו מרומא, לוצ'יאנו ספאלטי, שאחרי ארבע עונות מוצלחות בתפקיד ודאי יעדיף לוותר על עיתוני יום ראשון בבירת איטליה ולחשוב על עתידו המקצועי.

האלופה אינטר חזרה למסלול הניצחונות, אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות, עם 2:3 דרמטי בחוץ על רג'ינה. ז'וזה מוריניו כבר היה קרוב לתיקו נוסף, אך הבלם הקולומביאני איבן קורדובה לקח את הנקודות למילאנו עם שער בדקה האחרונה. אינטר מתייצבת שוב במקום הראשון, לפחות עד שיושלם המחזור מחר.

יובנטוס - רומא 0:2

שתי קבוצות שהולכות בכיוונים מנוגדים נפגשו הערב בקומונלה. יובנטוס נמצאת במגמת עלייה מאז הניצחון על ריאל מדריד בליגת האלופות, בעוד רומא הולכת מדחי אל דחי ונמצאת במקום ה-18 בטבלה. מעניין איך יתקבל ההפסד הנוסף הזה אצל ראשי רומא, בכל הקשור למעמדו המעורער גם כך של המאמן לוצ'יאנו ספאלטי.

אחרי שהמשחק מול סמפדוריה הופסק עקב תנאי מזג האוויר, הצהיר ספאלטי שקבוצתו "מגיעה לטורינו כדי לנצח". אבל נראה שמשהו בחיבור בין המאמן לשחקניו נפגם. ללא הקפטן פרנצ'סקו טוטי רומא חסרה גם את המאמן על המגרש - האיש שיעודד את הרוח וירים את השחקנים מהקרשים.

על המשחק הזה היה רשום יובה מהרגע הראשון. שחקני הגברת הזקנה שלטו במשחק ועלו ליתרון מכדור חופשי נפלא של אלסנדרו דל פיירו בדקה ה-38. הנסיך המשיך במשחק הנפלא שלו, כשבישל למרקו מרקיוני את השני בדקה ה-48. הניצחון מעלה את יובנטוס למקום החמישי בטבלה, מרחק שלוש נקודות מאינטר.

רג'ינה - אינטר 3:2

הנראצורי לא כבשו בשני משחקי הליגה האחרונים וראו גם את היריבה העירונית מילאן חולפת על פניהם. אבל עם כל הבעיות בהתקפה המאמן ז'וזה מוריניו מצא לנכון להעניש את אדריאנו הברזילאי, אחד מהחלוצים שכן זכה לקרדיט העונה, על בילויים מיותרים והתנהגות בלתי מקצועית. בלעדיו יצאה אינטר לרג'ינה על מנת לחזור למסלול הניצחונות, אבל הביתיים לא עשו להם חיים קלים בדרך ל-2:3.

מריו באלוטלי פתח בחוד של מוריניו לצד איברהימוביץ', שבישל למייקון את הראשון של אינטר בדקה התשיעית. הנראצורי, הפעם בלבן, הכפילו את יתרונם בדקה ה-24, כשפטריק ויירה הצרפתי כבש מבישול של ריקרדו קווארסמה. מי שחשב שמכאן יטיילו שחקניו של מוריניו, לא לקח בחשבון את רג'ינה. אדגר בארטו הפראגוואי בישל לפרנצ'סקו קוצה בדקה ה-34 ועשה זאת שוב כשסידר לפרנקו בריינזה את השיוויון בדקה ה-54.

אינטר הפעילה לחץ כדי להשיג את הניצחון ומוריניו שלף מהספסל אפילו את הרנן קרספו הנשכח. בדקה ה-90, איך לא, הגיע השער המיוחל, כשכדור קרן נחת לרגליו של איבן קורדובה שהרשית מקרוב. ניצחון ראשון לאינטר אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות, מה שמקפיץ אותה זמנית למקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully