וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדי בן דיין: "זו לא שכונה פה"

מגן מכבי נתניה טען שאיתי שכטר לא היה צריך לבעוט את הפנדל שהוחמץ ב-2:2 עם בני יהודה. לוזון: "היו לנו משחקים טובים יותר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי נתניה ובני יהודה נפרדו הערב (שבת) ב-2:2 דרמטי. הזהובים נחלצו מהמקום האחרון לאחר שהפכו את הקערה מפיגור 1:0 ליתרון 1:2. דלה ימפולסקי איזן בדקה ה-81, ואיתי שכטר החמיץ פנדל בדקה ה-90. בנתניה זעמו על החלוץ שהתעקש לבעוט.

שחקנים בנתניה לא אהבו את חוסר התערבותו של לותר מתיאוס בהחלטה מי יבעט את הפנדל שקיבלו בדקה ה-90. רוב שחקני הקבוצה רצו שדדי בן דיין יבעט, בעוד זה העדיף שגזל יקח את האחריות. כשאיתי שכטר ניגש אל הכדור הסתכלו שחקני הקבוצה לעברו של מתיאוס שהנהן בראשו.

לאחר ההחמצה הדרמטית בסיום המשחק פנו שחקנים אל המאמן ואמרו לו שזה לא יתכן, בעוד זה הסביר להם שלפי שיטתו, המאמן לא צריך להחליט מי יבעט, אלא השחקן שהכי בטוח בעצמו צריך לקחת את האחריות, אך הבטיח להם כי החל מהשבוע הבא יחליט על בועט קבוע.

חדר ההלבשה ניגש מתיאוס אל שכטר וניחם אותו. "אל תרגיש רע", אמר לו. "זה קורה גם לגדולים ביותר וזה שלקחת אחריות בדקה ה-90 מלמד על האופי החזק שלך. אתה חייב להאמין בעצמך ולזכור שאתה שחקן מצוין".

"אנחנו יכולים ללמוד כקבוצה מסיטואציות כאלו", הסביר מתיאוס בסיום. "אנחנו יודעים שאיתי לא בכושר טוב. הוא רצה לבעוט כמו שכולם רצו. איתי שחקן נבחרת, הוא שחקן מצוין. דיברתי איתו בחדר ההלבשה וניסיתי לעודד אותו כי הוא היה במצב רוח רע. אנחנו מנצחים יחד ומפסידים יחד. הוא רצה להיות הגיבור של המשחק אחרי מה שהיה בשבועות האחרונים, אבל זה היה הרגע הלא נכון עבורו. אני לא כועס עליו".

מתיאוס, שהעדיף לעלות עם פחות שחקנים בסגל מאשר לרשום את ג'ורג' בה, סיפר כי "כמו שג'ורג' בה נראה באימונים הוא לא יכול לשחק או להתלבש. אני מוכן גם לעלות רק עם שוער מחליף על הספסל ולא עם שחקנים שלא נותנים את הכל. מי שלא ישקיע פשוט לא יהיו בסגל"

דדי בן דיין אמר: "אנחנו מאוכזבים. הראנו נחישות, חזרנו מפיגור והחמצנו פנדל בדקה ה-90 וזה מאכזב מאוד בעיקר בגלל שזה משחק בית ואיבדנו נקודות חשובות במירוץ". בן דיין התייחס גם למחמיץ הפנדל: "אני חושב שאיתי לא היה מצריך לקחת את הפנדל, אבל אנחנו עדיין אוהבים אותו. אני בטוח שהוא יחזיר לנו בהמשך. הוא החליט בעצמו לבעוט. זו לא שכונה פה. הוא לא היה צריך לקחת את הבעיטה".

שירזי שמר על הבית

מאמן בני יהודה, גיא לוזון, קיבל את התוצאה ברגשות מעורבים: "היו לנו משחקים יותר טובים העונה. בהתחלה לא היינו במשחק, נתניה שלטו והיו יותר אגרסיביים. חשוב מאוד שחזרנו מפיגור, אבל חבל מאוד שספגנו שני שערים מקרנות כי ידענו שנתניה חזקה בכדורים נייחים".

לוזון גם התייחס לכובש השער השני, אלירן עטר, שהצטיין הערב: "אני באופן אישי מאוד אוהב את הילד הזה. הוא מאוד מוכשר ויש לו עוד הרבה לאן להתקדם. גם פדרו גלבאן הוכיח שלא סתם הבאנו אותו לכאן, אבל צריך להמשיך ואנחנו כבר חושבים על השבוע הבא".

עוזר המאמן, חזי שירזי, אמר לפני הפנדל לאנשי הספסל: "אני שם את הבית שלי על זה שדלה לוקח את הכדור הזה". איינוגבה: "אם זה מה שחזי אמר זה מדהים. אני שמח שהצלחתי לעצור ושהיה לי משחק טוב, אבל היה כאן מאמץ קבוצתי אדיר של כל השחקנים גם בהגנה וגם בהתקפה. אמרנו הרבה פעמים העונה שיש כאן קבוצה טובה. אין לי ספק שהניצחון על בית"ר בגביע הטוטו נתן לנו הרבה ביטחון ואני בטוח שנהיה עוד יותר טובים בשבועות הקרובים".

קובי מויאל שספג מכה בראשו סבל מסחרחורות והוחלף, אבל חש יותר טוב מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully