וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדי הולך לחגוג

בית"ר ירושלים עדיין לא ניצחה העונה בטדי ודווקא עכשיו כשהיא פוגשת את הפועל תל אביב יש לה סיכוי לעשות את זה סוף סוף. הנה כל הנתונים שאתם צריכים לדעת

משחק מספר 64: בית"ר ירושלים – הפועל תל אביב 1.5, 3.4, 4.6

שתי הקבוצות הכי מושמצות (פרט למכבי תל אביב) נפגשות כדי להרגיע לא רק את האוהדים אלא גם את התקשורת שלא מפסיקה להעביר עליהן ביקורת. בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, האלופה ומחזיקת הגביע, יודעות שניצחון שלהן אמור להוציא אותן לדרך חדשה, מה גם שמדובר יהיה בניצחון על אחת הגדולות, דבר שייתן הרבה ביטחון. אבל מעבר לכל זה, לא צריך להרחיב על הפיקנטריה שבמפגש כזה, שבו האוהדים מקבלים הזדמנות פז להוכיח ליריביהם איזו קבוצה טובה יותר.

אך עם שמים בצד את הפיקנטריה ומסתכלים על סטטיסטיקה, בואו נבחן כיצד מגיעות שתי הקבוצות למשחקים הללו. האלופה מגיעה מהמקום השישי בליגה עם מאזן של שני ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו והפסד אחד. הקבוצה כבשה תשעה שערים וספגה שבעה בשבעה מחזורים. בבית היא עדיין לא ניצחה, אך מצד שני גם לא הפסידה (בכל שלושת המשחקים היא סיימה בתיקו). בית"ר מגיעה אחרי הפסד בגביע הטוטו 3:2 לבני יהודה, עוד קודם לכן במחזור האחרון בליגה היא ניצחה 1:2 בחוץ את מ.ס. אשדוד, סיימה לפני כן ב-2:2 מול הפועל פתח תקווה, הפסידה 1:0 להפועל קרית שמונה וסיימה ב-1:1 מול מכבי חיפה.

הפועל תל אביב, עד כמה שזה מפתיע, מדורגת רביעית ערב המחזור. הקבוצה של אלי גוטמן השיגה שני ניצחונות בלבד, סיימה ארבע פעמים בתיקו והפסידה פעם אחת. מאזן השערים שלה הוא שבעה שערי זכות וחמישה שערי חובה. בחוץ היא עדיין ללא ניצחון כשבשלושה משחקים היא סיימה בתיקו והפסידה במשחק נוסף. במחזור האחרון הפסידו האדומים בגביע הטוטו 3:1 להפועל פתח תקווה, עוד קודם לכן הם ניצחו 0:2 בליגה את בני יהודה, סיימו ב-0:0 מול נתניה, נוצחו 1:0 על ידי אשדוד והודחו מגביע אופ"א על ידי סנט אטיין.

ומה היה במפגשים בשנה שעברה? למי ששכח, במשחק הראשון בין השתיים שהתקיים במחזור השני בליגה ניצחה בית"ר בבלומפילד 1:2. פאביו ג'וניור כבש אז את שער היתרון לאדומים, רומולו (76) וברק יצחקי (79) הפכו את התוצאה והביאו את הניצחון לבית"ר. גם במשחק השני ניצחה האלופה, שסיימה עם 0:1 בטדי משער של כריסטיאן אלברז, שכבש דקה למחצית. את המשחק השלישי כבר ניצחה הפועל תל אביב, שסיימה עם 1:3 ביתי. אחרי שער יתרון של מיכאל זנדברג, כבשו ברוך דגו (בפנדל), פאביו ג'וניור ודימיטאר טלקיסקי.

ומה יהיה הפעם? אנחנו מעריכים שבית"ר ירושלים תהיה זו שתסיים עם ניצחון ותביא סוף סוף קצת שקט לאוהדים בטדי, שעדיין לא ראו אותה מנצחת שם. הפועל תל אביב, שגם ככה לא עוברת עונה טובה, תחפש נקודות במקומות אחרים. ההימור: 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully