וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהיה באנקר, יהיה כסף

שני טורים יחסית נוחים ובעלי סיכויים גבוהים לזכות מובאים אליכם. לאציו תנצח את קטאניה, מנצ' סיטי תגבור על בולטון, נצרת והפועל ר"ג יסיימו בתיקו

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 6.75 (10 ש"ח יניבו 68 ש"ח)

משחק מספר 10: לאציו – קטאניה. שתי הקבוצות שייכות לחלק העליון בליגה האיטלקית והשיגו עד עכשיו ארבעה ניצחונות בתשעה מחזורים. למרות זאת לאציו מעט דועכת במחזורים האחרונים כשהניצחון האחרון שלה הושג לפני חמישה מחזורים. גם קטאניה מחפשת ניצחון אחרי שני מחזורים שבהם לא השיגה אותו. נראה שלאציו היא זו שתצא עם הנקודות. ההימור: 1 (1.65)

משחק מספר 14: בולטון – מנצ'סטר סיטי. מנצ'סטר סיטי אמורה הייתה להיות מאיימת יותר עם חיזוק הסגל בדקה ה-90 של סיום מועד ההעברות ובינתיים היא לא מצליחה לגלות יציבות. במחזור האחרון היא הפסידה למידלסבורו 2:0 ובחמשת משחקיה האחרונים היא השיגה רק ניצחון אחד. אלא שהיא פוגשת את בולטון, שנמצאת במקום האחד לפני אחרון, ואמורה לנצח. ההימור: 2 (2.1)

משחק מספר 23: ויאדוליד – סביליה. סביליה מעוניינת להיצמד לשלושת הראשונות בליגה ובינתיים היא ניצבת רק במקום החמישי. את שיפור העמדות הזה היא יכולה לבצע מול ויאדוליד, אליה היא יוצאת למשחק חוץ. אחרי שהפסידה במחזור האחרון למלאגה, סביליה תשיג את ניצחון החוץ הזה, שיעזור לה להתקדם. ההימור: 2 (1.95)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 6.045 (10 ש"ח יניבו 60 ש"ח)

משחק מספר 36: בוקה ג'וניורס – סן לורנצו. שבעה מחזורים לסיום עונת האפרטורה, ברור לכולם שלבוקה יש סיכוי לא רע לקחת את האליפות. הקבוצה מדורגת במקום השלישי אחרי פתיחת עונה איומה והיא מגיעה עם רצף של שלושה ניצחונות כשהאחרון שבהם היה על בנפילד 0:1. ניצחון על סן לורנצו השנייה יקנה לה לפחות את המקום השני ועל כן שווה לה להתאמץ בבית. ההימור: 1 (1.55)

משחק מספר 54: מכבי אחי נצרת – הפועל רמת גן. האדומים של יובל נעים לא הצליחו להשיג ניצחון במשחק העונה בשבוע שעבר מול הפועל חיפה וסיימו ב-1:1 שגרם להם להתחיל לחפש נקודות במקומות שבהם צריך לנצח כדי לעלות ליגה. יריבה כמו מכבי אחי נצרת אמורה להיות נוחה כדי להשיג את הנקודות, אלא שבנצרת מדברים כעת על הצטרפותו של ג'ון גרגורי. אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (2.6)

משחק מספר 64: בית"ר ירושלים – הפועל תל אביב. הפועל תל אביב יודעת שמדובר בסוג של דרבי והיכולת מהשבועות האחרונים לא באה בחשבון. אלא שגם במשחקים גדולים לא מספיקה רק הנשמה ובטדי המלחיץ הם עשויים להיקלע למשחק קשה מאוד והסיכויים שהם ייצאו משם עם ניצחון נמוכים מאוד. בית"ר חייבת לקהל שלה ניצחון אחרי התקופה הרעה. ההימור: 1 (1.5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully