וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלבדיאן נגד צונגה, הקרב על המאסטרס

טורניר פאריס: נלבדיאן גבר בחצי הגמר על דוידנקו, צונגה חלף על פני בלייק, המנצח בגמר ייסע לשנחאי. דל פוטרו הבטיח את מקומו

אחרי פרישתם של רוג'ר פדרר ורפאל נדאל מטרוניר פריס, משתתפי חצי הגמר ידעו שזו הזדמנות מצוינת להתנפל על התואר. חצי הגמר הראשון הפגיש הערב (שבת) את זוכה הטורניר ב-2006, ניקולאי דוידנקו, עם זוכה 2007, הארגנטינאי הפופולרי דויד נלבדיאן, שידע שהוא חייב לשמור על תוארו אם ברצונו להגיע לטורניר המאסטרס בשנחאי. הארגנטינאי הוביל 4:5 במניין המפגשים בין השניים עד כה, והיה חד מאוד בפתיחה כששבר במשחקון השני ועלה ל-0:3. דוידנקו לא מצא פתרון לרוח הלחימה של הארנטינאי ששבר ל-0:4 והמשיך ל-1:6 במערכה הראשונה.

דוידנקו נאבק קשה כדי לשמור על ההגשה בפתיחת המערכה השנייה, לאחר שהציל שתי נקודות שבירה. הארגנטינאי לא הרפה ובמשחקון השלישי שבר ועלה ל-1:2. הרוסי לא וויתר והשיב מיד מלחמה, כששבר במשחקון העוקב ועלה ל-2:3. השניים שמרו על ההגשה עד שבמשחקון השניים-עשר, בעיתוי מושלם, דוידנקו שבר וניצח 5:7 במערכה השנייה.

נלבדיאן שמר על ההגשה בפתיחת המערכה השלישית, והשניים התישו אחד את השני. השבירה של הארגנטינאי הגיעה במשחקון השישי, ונלבנדיאן עלה ל-3:4, ולאחר מכן שמר על ההגשה כדי לעלות ל-3:5. דוידנקו עוד הצליח לשמור על ההגשות בתקווה להפוך את התוצאה, אך לשווא. הארגנטינאי ניצח את המשחקון 15:40 בדרך לגמר, ולנסיון לשמור על התואר.

מאוחר יותר נודע לנלבנדיאן מול מי הוא ישחק , ג'ו ווילפרד צונגה. הצרפתי בן ה-23 המשיך את הכושר הטוב שלו והעפיל לגמר ראשון בסבב המאסטרס אחרי שניצח את ג'יימס בלייק 4:6, 3:6. צונגה, שבשבועות האחרונים חוזר להציג את הכושר שהביא אותו לגמר אליפות אוסטרליה בתחילת השנה, יודע שאם יזכה בפאריס לעיני הקהל הביתי הוא יעפיל לטורניר בשנחאי.

בלייק, לעומת זאת, לא הצליח לחזור לטורניר שכולל את שמונת הגדולים, כשההפסד שלו שלח לשם את חואן מרטין דל פוטרו, שישחק על חשבונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully