וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה לה רד: "אני לא מצליח להיזכר בדבר"

קשר ריאל זוכר רק את מה שקדם להתמוטטותו במשחק גביע המלך: "פתאום התעוררתי על אלונקה. למזלי אני חש בטוב, מודה לדורשים בשלומי"

קשרה של ריאל מדריד, רובן דה לה רד, לא מצליח לזכור מה קרה באותו משחק גביע המל ביום חמישי. כזכור, רובן דה לה רד, שחקנה של ריאל מדריד, התמוטט ביום חמישי במהלך המשחק הראשון בסיבוב הרביעי (1/16) של גביע המלך נגד ריאל אוניון, מוליכת הליגה השלישית, שאף ניצחה 2:3 במפגש. בדקה ה-13, כשהוא עושה את דרכו בריצה אל קו האמצע, נפל קשר הלבנים. הצוות הרפואי של הקבוצה זינק לעברו של השחקן. לאחר מספר רגעי חרדה שעברו על יושבי האצטדיון, הורד דה לה רד במהירות לחדרי ההלבשה, שם שבה לו הכרתו. לאחר מכן הובהל לבית החולים וטופל.

ההכרה שבה אליו, אבל הזיכרון מאותו מקרה נמחק. "אני לא מצליח להיזכר בדבר, אלא רק במה שקרה לפני ההתמוטטות. פתאום התעוררתי על אלונקה", אמר הקשר בראיון ל"מארקה" הספרדי. התמוטטותו של דלה לה רד עוררה זיכרונות מהתמוטטותו של קשר סביליה אנטוניו פוארטה במהלך משחק בעונה שעברה, מקרה שהסתיים במותו של השחקן. "הרבה מאוד אנשים התקשרו אלי ולא הבנתי על מה המהומה", אמר דה לה רד, "אבל אחרי שראיתי את התמונות אני מבין את הדאגה. למזלי אני חש בטוב, ואני מודה לכל אלה שדורשים בשלומי והפגינו רצון טוב בימים האחרונים. את המשחק של קבוצתי נגד אלמריה אראה דרך הטלוויזיה, אנחנו חזקים ובעלי מוטיבציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully