וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס אשדוד גברה 2:3 על מכבי פ"ת

מ.ס אשדוד גברה 2:3 על מכבי פ"ת וסופסוף השיגה נקודות חוץ העונה. דגו, גונזאלס ושריקי כבשו לאורחת, אסולין ועצמי של דוס סנטוס למלאבסים

הרבה תלונות נשמעות על איכותה של ליגהת העל הישראלית בשבועות הקרובים. מרביתן בצדק, אבל פחות מ-2,000 הצופים שהגיעו היום (שבת) לצפות במשחק בין מכבי פתח תקוה למועדון ספורט אשדוד נהנו ממשחק כדורגל טוב שכלל לא מעט הזדמנויות וחמישה שערים. מי שיצאה כשידה על העליונה הייתה אשדוד, שניצחה 2:3.

הקבוצה של יוסי מזרחי היא אחת מהקבוצות שהכי קשה לעכל בליגה. מצד אחד תוצאות יפות בבית, אבל מאידך הפסדים מכריעים בחוץ. יכולת לא טובה הספיקה לה לנצח את הפועל תל אביב, אבל למרות שהיא הציגה מחצית שנייה מצוינת, אשדוד הפסידה לבית"ר ירושלים. חוסר היציבות הזו התבטאה היום על הצד החיובי של העניין. אשדוד הייתה טובה יותר מיריבתה במשך דקות ארוכות והניצחון שלה היווה פרס על יכולת טובה.

ברוך דגו העלה הערב את האורחים ליתרון בדקה התשיעית, אבל שלוש דקות חלפו וליאור אסולין השווה. החלוץ השנוי במחלוקת נהנה מתקופה טובה מאוד, אבל הערב זה לא הספיק כי אשדוד פשוט הייתה יותר טובה. כריסטיאן גונזאלס החזיר לאשדוד את היתרון בדקה ה-50 ו-24 דקות מאוחר יותר כבש עידן שריקי המחליף כדי להבטיח לקבוצה מעיר הנמל נקודות ראשונות העונה מחוץ לביתה. רוג'ריו דוס סנטוס עוד כבש שער עצמי ופתח תקוה צימקה שתי דקות לסיום, אבל זה היה מאוחר מדי בשבילה.

מכבי פתח תקוה נשמה צמרת ואחרי איבוד הנקודות של מכבי נתניה הייתה יכולה להתקרב ללותר מתיאוס ושחקניו, אבל כשלה במשימה. הקבוצה ממלאבס הוכיחה בפעם המי יודע כמה העונה שהיא קבוצת ליגת על חזקה, אבל כנראה שגם היא לא מספיק יציבה וההפסד הערב עצר את הריצה שלה.

מהלך המשחק

דקה 2: סטוואנוביץ' בעט מ-17 מטרים, שמוטולסקי בלם את הניסיון.

דקה 9: גול! רביבו הכניס כדור עומק לברוך דגו, שלא נכשל וכבש. 0:1 לאשדוד.

דקה 12: גול! אסולין הוכשל ברחבה וניצל את הפנדל כדי לכבוש. 1:1.

דקה 15: דוס סנטוס הגיע ראשון לכדור חופשי של רביבו ונגח, אוהד כהן הדף בצורה נהדרת.

דקה 21: מקרייב קיבל מסירת עומק ומצא את עצמו לבד מול כהן, אבל בעט סנטימטרים מהקורה.

דקה 27: אסולין קיבל כדור לבד מול השוער, בעט לקורה, סטוואנוביץ' ניסה לכבוש מהריבאונד, אבל דוס סנטוס הציל מהקו.

דקה 50: גול! רביבו העלה כדור למרכז הרחבה וכריסטיאן גונזאלס נותר בלתי מכוסה ונגח מקרוב פנימה. 1:2 לאשדוד.

דקה 74: גול! דגו הגיע למצב טוב והחמיץ, אבל הכדור הגיע לשריקי שמ-7 מטרים בעט חזק ופנימה. 1:3 לאשדוד.

דקה 89: גול! כדור גובה לרחבה של אשדוד מצא את הראש של דוס סנטוס, שנגח דווקא לרשת שערו. 2:3 לאשדוד.

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, מוראד מגמאדוב, נאור פסר, סולי צמח (רוביל סרסור 73), דליבור סטוואנוביץ', סירמנה דמבלה, עומר דמארי (לירן כהן 85), ליאור אסולין, פאבלו בסטיאניני (עומר בוקסנבוים 59).

מ.ס אשדוד: ג'זגוז שמוטולסקי, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטסוס, מתן אוחיון, רחמים צ'קול (קובי דג'אני 58), יוסי אופיר, ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שדה (עידן שריקי 46), דימיטאר מקרייב (מאור זוהר 85).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully