וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארבורי הוצב ברשימת השחקנים הלא פעילים

מאמן הניקס, מייק ד'אנטוני, הסביר את החלטתו: "הוא לא עשה משהו רע, אנחנו פשוט פונים לכיוון אחר". גארנט חגג אלף משחקים: "הרגשה מטורפת"

הלילה (בין שישי לשבת) נוספו עוד כמה סימני שאלה לגבי המשך דרכו של סטפון מארבורי בניו יורק ניקס. המאמן מייק ד'אנטוני הציב את הגארד ברשימת השחקנים הלא פעילים עוד לפני ההפסד בפילדלפיה (116:87), והסביר: "הוא לא עשה משהו רע, אנחנו פשוט פונים לכיוון אחר". ד'אנטוני שמנסה לשקם ולבנות מחדש את הניקס, וזה אומר להיפטר משרידי עבר מעיקים כמארבורי, אחד ממרוויחי השכר הגבוהים בליגה. הגארד בן ה-31 שיחק רק 24 משחקים בעונה שעברה, כשברוב העונה הוא על הספסל עקב יחסיו המעורערים עם המאמן הקודם אייזיה תומאס.

בוסטון חוגגת את פסטיבל גארנט

החגיגות בבוסטון גארדן לא מפסיקות. לאחר שקיבלו את טבעות האליפות והניפו דגל מספר 17 אל תקרת האולם, אחרי הניצחון על קליבלנד במשחק פתיחת העונה, בבוסטון המשיכו הלילה (בין שישי לשבת) את הפסטיבלים. הפעם היה זה תורו של קווין גארנט לחגוג, כשהפך לשחקן הצעיר בהיסטוריה של הליגה שמגיע ל-1,000 משחקים. "ההרגשה מטורפת", אמר "הביג טיקט" בסיום הניצחון על שיקגו (80:96), "זה אומר הרבה לגבי מצבי הגופני, תודה לאל, אני מטפל בגופי ומנסה להיות השחקן הכי טוב שאני יכול". גארנט הגיע למעמד החגיגי כשהוא בן 32 שנים ו-165 ימים, והשיג זאת שלושה ימים לפני חגיגות 13 השנה מאז הבכורה שלו במדי מינסוטה. הוא שבר את שיאו של שון קמפ שעשה זאת בגיל 33 שנים ו-24 ימים בדצמבר 2002.

מי שמסכנים את שיאו של גארנט הם קובי בריאנט, שצעיר מגארנט בשנתיים ושלשוה חודשים וכבר רשם 868 הופעות, וגם לברון ג'יימס ששיחק ב-393 משחקים וימלאו לו 24 רק ב30 בדצמבר. "זה מדהים", פרגן בסיום מאמן הסלטיקס דוק ריברס, אני מניח שקובי ישבור את השיא ולברון ישבור שוב, אבל זה נחמד עבור קווין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully