וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדסליגה: הופנהיים חזרה למקום הראשון

המוליכה הביסה 1:4 את קרלסרוהה וחזרה לפיסגה אחרי שנעדרה ממנה פחות מ-24 שעות. באיירן - בילפלד 1:3, ברמן - הרטה 1:5

המחזור ה-11 בבונדסליגה יצא לדרך כבר אתמול (שישי) עם ניצחונה של לברקוזן 0:2 על וולפסבורג. הקבוצה מהביי ארנה קיוותה למעידה של הופנהיים בשבת כדי לשמור על המקום הראשון, אבל מוליכת הטבלה ערב המחזור שמרה על מקומה בזכות 1:4 על קרסלרוהה.

באיירן מינכן עבדה קשה עד שניצחה 1:3 את ארמיניה בילפלד והאנובר הפתיעה את המבורג אחרי שגברה עליה באותה 0:3. ורדר ברמן השיגה את התוצאה של היום, 1:5 על הרטה ברלין.


באיירן מינכן - ארמיניה בילפלד 1:3

אחרי שצברה שלושה ניצחונות רצופים והחלה לשעוט במעלה הטבלה, הגיעה באיירן כפייבוריטית ברורה למשחק מול קבוצה ששואפת להישאר בליגה. בהתחלה זה נראה קל, אחרי שמירוסלב קלוסה כבש בדקה ה-25, אבל 5 דקות מאוחר יותר גרם מרטין דמיקליס לפנדל וארתור ויצ'ניארק השווה.

באיירן הגבירה את הלחץ במחצית השנייה וישבה על שער האורחים. לוסיו וקלוסה פגשו את הקורות, דניס איילהוף המשיך עם הכושר המצוין שלו ועצר כמה ניסיונות ורק בדקה ה-76 מצא סופסוף פרנק ריברי את הרשת. 6 דקות לסיום כבש לוקאס פודולסקי את השלישי בפנדל והבטיח את הניצחון.

הופנהיים - קרלסרוהה 1:4

כשעולה חדשה נהנית מתקופה טובה, תמיד נראה שזה זמני לפני שהיא תחזור למימדיה הטבעיים, אבל כנראה שהמימדים הטבעיים של הופנהיים הם של קבוצת צמרת והיום היא השיגה את ניצחונה החמישי ברציפות ושמרה על המקום הראשון בטבלה.

ודאד איביסביץ', אולי החלוץ החם באירופה היום, קיבל מסירה מצ'ינדו אובאסי בדקה ה-15 וכבש מקרוב את שערו ה-12 העונה כדי להעלות את המקומיים ליתרון, אבל קרלסרוהה לא נכנעה וגם מצאה את השוויון 5 דקות לאחר מכן, אחרי בעיטה של סבסטיאן פרייס ממרכז הרחבה.

מוליכת הטבלה המתינה דקות ארוכות, אבל בדקה ה-67 החזיר אובאסי את היתרון והופנהיים שוב עשתה את מה שהיא יודעת לעשות כל כך טוב, בליץ. עד הדקה ה-78 כבשו איביסביץ' ואובאסי כל אחד את השער שני שלו והופנהיים שוב סגרה ניצחון גדול.

ורדר ברמן - הרטה ברלין 1:5

הרטה פתחה היטב את העונה והגיעה למשחק ממרומי המקום החמישי, ורדר התחילה רע והגיעה למשחק אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, אבל היום התהפכו מעט המגמות. גויקו קצ'אר כבש שער עצמי בדקה ה-14, דייגו הכפיל כעבור 6 דקות בחצי מספרת ברגל שמאל ומרכוס רוזנברג עשה את השלישי בדקה ה-42 ולמעשה הבטיח את הניצחון. קלאודיו פיזארו המשיך את החגיגה עם הרביעי בדקה ה-60, קישרו צימק בדקה ה-68, אבל החלוץ הפרואני כבש את השני שלו 5 דקות לסיום וחתם 1:5 גדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

האנובר - המבורג 0:3

הקבוצה הביתית הגיעה למשחק אחרי שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים שלה וחסרה מספר שחקני הרכב חשובים, כולל השוער המצוין רוברט אנקה, אבל לא התביישה להביט ליריבה מהצמרת בעיניים ולנצח. בסטיאן שולץ כבש בדקה ה-5, יאן שלאודראף הכפיל בדקה ה-19 ויירי שטיינר חתם 11 דקות לסיום המשחק.


לברקוזן - וולפסבורג 0:2

לברקוזן פתחה פער של שתי נקודות על המוליכה המפתיעה הופנהיים, והיא תקווה למעידה שלה בשבת מול קרלסרוהה. תרנקילו בארנטה השוויצרי (57) וחלוץ נבחרת גרמניה סטפן קיסלינג (65) כבשו ללברקוזן.

אנרגי קוטבוס - שאלקה 2:0
לשאלקה: הייקו וסטרמן 80, ג'פרסון פארפאן 90.

שטוטגרט - קלן 3:1
לשטוטגרט: רוברטו הילברט 69. לקלן: מילוביה נובקוביץ' 3, 61.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully