וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר ורפאל נדאל פרשו מטורניר פריז

השוויצרי סבל מכאבי גב ולא התייצב למשחק נגד בלייק, נדאל נטש בפיגור של 6:1 מול דוידנקו. נלבנדיאן בחצי הגמר, רם הודח ברבע גמר הזוגות

רוג'ר פדרר, הטניסאי מספר 2 בעולם, פרש היום (שישי) מטורניר המאסטרס בפריז עוד לפני משחק רבע הגמר שתוכנו לו נגד ג'יימס בלייק האמריקאי. פדרר הודיע באתר הרשמי שלו כי הוא סובל מפציעה בגב, ומעדיף שלא לעלות לשחק במצב הזה. לאור פרישתו של פדרר, זו תהיה העונה הראשונה שבה השוויצרי לא זוכה בשום טורניר בסבב המאסטרס, מאז 2003.

בניגוד לפדרר, רפאל נדאל דווקא עלה למשחק רבע הגמר שלו מול ניקולאי דוידנקו הרוסי (6 בטורניר), אלא שנראה שגם הספרדי המדורג 1 בעולם שחוק בשלב כזה של העונה, ואחרי הפסד 6:1 במערכה הראשונה - נדאל פרש מהמשחק בגלל פציעה בברך.

מי שיפגוש את דוידנקו בחצי הגמר הוא דויד נלבנדיאן הארגנטינאי, שרק זכייה בטורניר תסדר לו מקום בגביע המאסטרס בשנחאי. נלבנדיאן גבר ברבע הגמר על אנדי מארי 6:7, 3:6, ועצר את הדהירה של הבריטי, שזכה בשני טורנירים ברציפות.

ג'יימס בלייק, שנהנה כאמור מפרישתו של פדרר, יתמודד בחצי הגמר השני מול ג'ו ווילפריד צונגה. הצרפתי מנע דרבי אמריקאי בחצי הגמר, אחרי שגבר על אנדי רודיק 7:5, 4:6, 6:7. במשחק הצמוד הזה, צונגה כבר הוביל 2:6 בשובר השיוויון של המערכה המכרעת. רודיק הצליח לצמק ל-6:5, אבל הצרפתי ניצל את ההגשה הבאה שלו, למרות שהייתה הגשה שניה.

בטורניר הזוגות אנדי רם ובן זוגו הברזילאי ברונו סווארס הודחו בשלב רבע הגמר, כשהפסידו לאנרי קלמנט ומיכאל לודרה 6:2, 7:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully