וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: ניצחון דרמטי לראשל"צ בטמרה

רמי גרשון וכפיר אודי כבשו בדקות הסיום וסידרו לכתומים ניצחון 1:2. יקיר לוסקי כבש בתוספת הזמן ואשקלון סיימה ב-2:2 מול טירת הכרמל

המחזור השמיני בליגה הארצית ננעל היום (שבת) במשחק בו השיגה עירוני ראשון לציון ניצחון דרמטי 1:2 בחוץ על בני טמרה ועלתה למקום הרביעי. רוג'די סובוח הורחק משורות טמרה בדקה ה-60, אך וואג'די אבו יונס המקומי כבש כעבור חמש דקות בבעיטה מ-16 מטרים. בדקה ה-87 השיגה ראשון את השוויון משער מרהיב של רמי גרשון במספרת, ובתוך תוספת הזמן השלים כפיר אודי את המהפך, כשהמשיך מקרוב לאחר הסטה מראשו של רן פוליקר.

אתמול, המוליכה הפועל אשקלון ניצלה מהפסדה הראשון העונה. עירוני טירת הכרמל מהתחתית הובילה עליה 1:2, אלא שיקיר לוסקי כבש את שער השיוויון היקר שש דקות בתוך תוספת הזמן. אלירן אסאו דווקא העלה את האשקלונים ליתרון בדקה העשירית, אלא שאורן עידו (55) ושימי פרץ (67) דאגו למהפך. תוספת הזמן במשחק הזה הייתה ארוכה מאוד, ובנוסף דווח על קטטות בין האוהדים ביציעים, ועל אוהדים מקומיים שפרצו על המגרש בטענה למשיכת זמן של השופט.

בכל מקרה, גם הפסד היה משאיר את אשקלון במקום הראשון מאחר והמשחק בין השניה בית"ר/שמשון תל אביב לשלישית הפועל נצרת עילית הסתיים ב-0:0.
שאר המשחקים:

הפועל אום אל פאחם - הפועל גני ג'דידה 0:1
לאום אל פאחם: ראמי עאמר 36

הפועל מרמורק - סקציה נס ציונה 3:3
למרמורק: אליעד דדון 80, אדיב שרעבי 85 (פנדל), עמית מהלל 89
לנס ציונה: חיים כנפו 58 (עצמי), שי אבוקסיס (69, 82)

עירוני בת ים - מכבי כפר קנא 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully