וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הפתעה בסטוק

סטוק הדהימה 1:2 את ארסנל, צ'לסי דרסה את סנדרלנד 0:5 ועלתה לפסגה על חשבון ליברפול שנוצחה לראשונה 2:1 בטוטנהאם

המחזור ה-11 בפרמייר ליג ייצא לדרך עם כל הגדולות שיוצאות למשחקים מאוד מסקרנים. טוטנהאם, שכבר מרגישה איך היא יוצאת מהמקום האחרון אחרי ה-4:4 הדרמטי מול ארסנל, תפגוש את ליברפול בתקווה להשיג ניצחון שני העונה.

צ'לסי אירחה את סנדרלנד, אחרי הניצחון המשכנע על האל סיטי באמצע השבוע, ודרסה אותה בסטמפורד ברידג' עם חמישייה לרשתה ללא מענה, ובסיום 0:5 שהספיק למקום הראשון לאחר הפסדה של ליברפול 2:1 מול טוטנהאם. אותה האל ניסתה לחזור למסלול הניצחונות, אבל מנצ'סטר יונייטד ועוד באולד טראפורד הייתה גדולה עליה. החבורה האדומה של אלכס פרגוסון ניצחה אותה 3:4 במשחק משובח. ארסנל קיוותה לתקן את הרושם הרע שהיא הותירה על אוהדיה בדרבי מול טוטנהאם, אבל היא נקלעה לבור עמוק יותר, כשנוצחה בסטוק 2:1.

במשחק שפתח את המחזור פגשה אברטון את פולהאם, ונזקקה לשער של לואיס סאהה בדקה ה-87 כדי לנצח 0:1 ולהשיג ניצחון ביתי ראשון העונה בגודיסון פארק. פורטסמות אירחה את וויגאן בפראטון פארק, ונחלה הפסד ביתי 2:1 לא נעים עם שער בדקת הסיום. שני המשחקים הנוספים הסתיימו בתיקו. בלקבורן ו-ווסט ברומיץ' נפרדו ב-2:2, ווסטהאם יצאה לריברסייד סטאדיום וסיימה ב-1:1 עם הבורו.

צ'לסי - סנדרלנד 0:5

אחרי הניצחון על האל סיטי שנתן הרבה ביטחון, הקבוצה של לואיס פליפה סקולארי התחילה ספירה מחדש בסטמפורד ברידג', אחרי ההפסד לליברפול ביום ראשון שעבר. 86 משחקים לא נוצחו הכחולים באצטדיונם עד שהגיעו האדומים וגברו עליהם 0:1, אבל המיליונרים התאוששו מהר מאוד, והם מחברים ניצחון שני רצוף.

הבלם ריקרדו קרבאליו, שנפצע מול העולה החדשה נעדר מהמשחק והוא עלול להיות בחוץ לתקופה של שלושה שבועות, אבל בינתיים המחליף שלו אלכס עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר גם בהגנה כשקבוצתו לא ספגה וגם מקדימה, כשכבש את השער הראשון (27). ניקולס אנלקה (30, 45) הפגיז צמד והוריד את צ'לסי להפסקה ביתרון מבטיח. אנלקה לא התקרר וכבש עוד אחד אחרי ההפסקה (53), שתי דקות אחרי הרביעי של פרנק למפארד.

חלוצה של סנדרלנד קנווין ג'ונס חזר למגרשים ופתח בהרכבה של הקבוצה לאחר חמישה חודשים של היעדרות. הוא כנראה היה מקווה לבכורה מוצלחת יותר. סנדרלנד ממשיכה במומנטום השלילי שלה, כשהיא עם ניצחון אחד בלבד בששת משחקיה האחרונים.

מנצ'סטר יונייטד - האל סיטי 3:4

אחרי התקלה בדרך החלומית שלה מול צ'לסי, האל קיוותה לחזור להדהים את חובבי הכדורגל באנגליה מול האלופה, אבל כנראה שקבוצות הצמרת גדולות על הקבוצה המפתיעה של האי.

כבר אחרי שלוש דקות של משחק, כריסטיאנו רונאלדו, שחוזר אט אט לכושר משחק, כבש את הראשון ליונייטד. בדקה ה-23 דניאל קוסין הדהים את יושבי האולד טראפורד כשאיזן את התוצאה, אלא שהשוויון החזיק מעמד שש דקות בלבד, לאחר שמייקל קאריק השיב את היתרון לחיקה של האלופה. רונאלדו כבש עוד אחד דקה לפני ההפסקה והוריד את חבריו ביתרון מבטיח לחדרי ההלבשה. אחרי ההפסקה הבלם נמניה וידיץ' ביסס את הניצחון (57) ומנצ'סטר הורידה רגל מהגז, מה שאיפשר להאל לחזור למשחק עם שער של ברנאר מנדי (69). ג'אובני גרם לעוד כמה דפיקות לב אצל אוהדי היונייטד עם שער מצמק נוסף (82 פנדל), אבל לא יותר מכך. האל מאבדת גובה עם הפסד שני רצוף.

רונאלדו, שיצא בהצהרה גרנדיוזית השבוע, אמר כי הוא מקווה לשחזר את יכולתו מהעונה שעברה: "אני יודע שזה מאוד קשה לכבוש 42 שערים שוב כמו בעונה שעברה, אבל אני מאמין בעצמי ובחברים שלי. אני מתאמן אותו דבר ומקווה לעשות את אותו הדבר או אפילו יותר". בקצב שהוא כובש, ייתכן שרונאלדו עוד יתקרב ויגיע לאותו מאזן נפלא מן העונה שעברה.

סטוק - ארסנל 1:2

הקבוצה המארחת, שברחה קצת מאיזור הסכנה באמצע השבוע כשניצחה את סנדרלנד, התעמתה עם הקבוצה של ארסן ונגר. התותחנים הגיעו מאוכזבים מאוד לאחר התיקו 4:4 בדרבי של לונדון מול היריבה השנואה, טוטנהאם, לאחר שספגו צמד שערים בדקות הסיום.

ארסנל לא הספיקה להיכנס למשחק, אבל את ריקרדו פולר זה לא עניין, כששחקנה של סטוק העלה אותה ליתרון כבר אחרי 11 דקות של משחק. התותחנים ניסו לאזן את התוצאה, אבל השער השני הובקע שוב לרשתו של מנואל אלמוניה, כשסיי אולופיניאנה כבש את השני (73) ולמעשה חתם את ההפתעה של המחזור באנגליה. גאל קלישי, המגן הצרפתי, רק צימק בדקת הסיום. בדקה ה-77 רובין ואן פרסי ראה את האדום.

ככה החבורה הצעירה והדינמית של ונגר לא תוכל לקחת אליפות ושוב תצטרך לראות את היריבות המבוגרות והמנוסות ממנה, כמו ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי נאבקות ביניהן על הצלחת היוקרתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טוטנהאם - ליברפול 1:2

עם הרבה ביטחון ובעיקר עם יותר נקודות ממה שהיה בקדנציה של חואנדה ראמוס, התרנגולים פגשו קבוצה גדולה נוספת, הנחילו הפסד ראשון למוליכה, שמגיעה עם חמישה ניצחונות רצופים. עכשיו טוטנהאם כבר לא במקום האחרון. ומי בכלל זוכר את הקבוצה האימפוטנטית של חואנדה ראמוס.

דווקא ליברפול עלתה ליתרון משער של דירק קויט בדקה הרביעית, אבל טוטנהאם של הארי רדנאפ היא קבוצה ווינרית, כמו שהוכח ב-4:4 המדהים מול ארסנל. בדקה ה-69 הגביה דיוויד בנטלי כדור קרן וג'יימי קראגר נגח לשערו הוא. במצב של 1:1 דווקא טוטנהאם היא שחיפשה את הניצחון ומצאה אותו. בנטלי בעט נפלא, ריינה הדף, זוקורה המשיך ופאבליוצ'נקו שנכנס במחצית המשיך לרשת. 1:2 דרמטי לתרנגולים. יוסי בניון נכנס כמחליף במקומו של אלברט ריירה בדקה ה-78.

אברטון - פולהאם 0:1

סוף סוף ניצחון ביתי העונה לאברטון, וזה היה מאוד קשה, למרות שהיריבה פולהאם נחשבה לנוחה על הנייר. אברטון שלטה לאורך המחצית הראשונה ובדקה ה-28 החמיצה הזדמנות לעלות ליתרון כשמרוואן פלאיני בעט שטוח,והכדור נעצר בקורת שערה של פולהאם.

לאחר מחצית ראשונה מאופסת, אברטון המשיכה בקצב וחיפשה את הרשת רשת האורחים. בדקה ה-49 מיקל ארטטה הרים מצד שמאל וטים קהיל נגח מעל למשקוף פולהאם. האורחים הגיעו למצב מסוכן בדקה ה-57 כשהגנת אברטון לא הצליחה להרחיק כדור קרן וזולטאן גרה נגח בעוצמה למשקוף. לואיס סאהה נכנס כמחליף באברטון, אבל דווקא האורחים מלונדון היו מסוכנים יותר. בדקה ה-72 בעיטה חופשית של בולארד נהדפה מצוין על ידי הווארד, את הריבאונד בעט זאמורה לקורה ופולהאם החמיצה הזדמנות לעלות ליתרון. בדקה ה-87 זה סוף סוף קרה ואברטון עלתה ל-0:1 כשלואיס סאהה נגח בעוצמה כדור שהכניע את שוורצר וקבע 0:1 למיליונרים.

פורטסמות - וויגאן 2:1

מנג'ר וויגאן סטיב ברוס עמל קשה מאוד להביא את עאמר זאקי מזמאלק המצרית ולא בכדי. החלוץ המצוין כבש את שערו השמיני, בפנדל אמנם (45), והוא נמצא בכושר מצוין. ניקו קרנצ'יאר הקרואטי איזן שמונה דקות לסיום, אבל המילה האחרונה הייתה של החלוץ הוותיק אמיל האסקי שקבע ניצחון ושלוש נקודות יקרות לוויגאן.

יתר המשחקים:

מידלסבורו - ווסטהאם 1:1
לווסטהאם: היידן מולינס (21), לבורו: אחמד מידו (83).

ווסט ברומיץ' - בלקבורן 2:2
לווסט ברומיץ': רומן בדנאר (55), ישמעאל מילר (62), לבלקבורן: בני מקארת'י (13 פנדל), מקארת'י הורחק בדקה ה-36. קית' אנדרוז (89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully