וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-קרית שמונה: מהפכה בהגנה, תוספת בחוד

ליאור ז'אן ואבי יחיאל יפתח במרכז ההגנה של רן בן שמעון מול קרית שמונה, קאמנאן יצטרף להתקפה. רשימת הפצועים בקריה גדלה

שחקני מכבי תל אביב סיימו הבוקר (שישי) את הכנותיהם לקראת המשחק בו יארחו מחר (שבת, 19:30, בלומפילד), את הפועל קרית שמונה במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל. המאמן רן בן שמעון שיפגוש את קבוצתו לשעבר יודע שאת המשחק הזה הוא חייב לנצח בכדי למנוע זעזועים שעלולים לקרות במידה והקבוצה לא תצבור מחר שלוש נקודות מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. בנוסף לאורי שטרית ויוסי שבחון הפצועים, יעדר מחר גם הקשר ג'ונתן אסוס שסובל ממתיחה חזקה במפשעה.

על פי ההכנות במהלך השבוע צפוי בן שמעון לפתוח בהרכב התקפי שיכלול את שני החלוצים איליה יבוריאן ןיאניק קאמאנן בצוותא בחוד. המאמן צפוי לבצע מהפכה בחוליית ההגנה כאשר נראה שגם הקפטן משה מישאלוב וגם הבלם איגור טומאסיץ', שפתחו בהפסד למכבי חיפה בקרית אליעזר ביום שני (3:2) יירדו לספסל, ואת מקומם במרכז ההגנה צפויים לתפוס אבי יחיאל וליאור ז'אן ששיתפו פעולה במשחק גביע הטוטו באמצע השבוע מול אשדוד (1:1) והרשימו את בן שמעון.

הקשר גיז'רמו ישראלביץ' ימשיך בעמדת המגן השמאלי. בן שמעון החמיא השבוע מספר פעמים לקשר שרן ייני שהציג יכולת טובה מול חיפה והוא צפוי לפתוח גם מחר לצידו של דולי ג'ונסון בקישור.

החלוץ איליה יבוריאן נשמע אופטימי מאוד לקראת ההתמודדות מחר ואמר: "זה משחק מאוד חשוב ומאוד קשה אבל בבית אנחנו רוצים שלוש נקודות. אני חושב שיהיה יותר טוב הפעם. במשחקים האחרונים לא הולך לנו כל כך טוב אבל זה יבוא ואני מרגיש באימונים שהקבוצה ביחד ושהשחקנים מרגישים טוב יותר. נגד חיפה בדקה הראשונה קיבלנו שער, אבל הצלחנו לחזור מ-3:0 ל-3:2. אני בטוח שיהיה הרבה יותר טוב וצריך קצת סבלנות".

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, גיז'רמו ישראלביץ', שרן ייני, דולי ג'ונסון, מאור בוזגלו, רודי חדד, איליה יבוריאן, יאניק קאמאנן.

שיעור מוטיבציה לשחקני הקריה

גם אם הם לא מודים בכך, מפלס הלחץ בקריית שמונה עלה השבוע בצורה משמעותית, לאחר שהקבוצה נחלה הפסד שלישי ברציפות, שניים מהם במסגרת הליגה. המטרה מחר (שבת) במשחק החוץ מול מכבי תל אביב תהיה לעצור את המפולת.

אחת הדרכים כדי לחזור מהמשחק עם תוצאה טובה היא להחדיר בשחקנים מוטיבציה וציונות, ולשם כך הגיע לאימון הקבוצה שחקן נבחרת ישראל בכדורסל נכים, רועי רוזנברג, שהסביר לשחקנים שעם כוח רצון ואמונה השמיים הם הגבול.

אם לא די למאמן, מישל דיין, במכת הפציעות שנפלה על הקבוצה שלו (גיא צרפתי, ברק בכר, בני בן זקן, ירו בלו) השבוע נוסף לרשימה הקשר הגנאי, יעוזה אבובקרי, שהיה מעורב בתאונת דרכים, לאחר שרכבו החליק על כביש רטוב והוא נפגע בצלעותיו. אבובקרי יחמיץ ככל הנראה את המשחק, לאחר שהתלונן על כאבים. מי שאמור להחליף אותו בקישור הוא הבלם סאלח חסארמה, שאת מקומו בהגנה יתפוס יוסי ביטון.

בקריית שמונה כועסים על הקשר הצעיר, שלומי אביסידריס, שלא הגיע לאימון ללא כל הודעה מוקדמת. מבירור שעשו אנשי הקריה התברר כי אביסידריס לא התעורר בבוקר. בקריה אמרו כי לא יעברו לסדר ובשבוע הבא צפוי השחקן הצעיר לעמוד בפני ועדת משמעת. בינתיים הוא הושעה מהסגל למשחק מחר.

בקריית שמונה לא מתרגשים מהמפגש מול קבוצתו של מאמן הקבוצה לשעבר, רן בן שמעון. הקפטן יניב לביא: "אנחנו אוהבים את רן, לא שוכחים את מה שהוא תרם בקריית שמונה, אבל מחר לא יהיו לנו סנטימנטים. עם כל הכבוד לצרות שלנו, אנחנו זקוקים לנקודות לא פחות".

האימון המסכם התקיים היום בשפיים, משם יצאה הקבוצה לבית מלון באזור המרכז, נוהל קבוע לפני משחקי חוץ. הסעות לאוהדים למשחק בבלומפילד ייצאו מחר בשעה 16:30 מרחבת האצטדיון העירוני.

ההרכב המשוער: דני עמוס, רן קוזוק, יניב לביא, יוסי ביטון, חייר סספדאס, עבאס סוואן, יובל שבתאי, סאלח חסארמה, עומר פרץ, יובל אבידור, עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully