וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אוסישקין פתחה עונה ברגל ימין

30.10.2008 / 21:09

הקבוצה שהוקמה על ידי אוהדי הפועל ת"א, לא התקשתה במחזור הפתיחה בליגה א' מרכז עם ניצחון 52:63 על מכבי גני תקווה

הפועל אוסישקין פתחה הערב (חמישי) את עונת 2008/9 בניצחון 52:63 על מכבי גני תקווה אותה מאמן חנן קרן, במסגרת המחזור הראשון של ליגה א' מרכז. הקבוצה אשר הוקמה על ידי אוהדי הפועל תל אביב אחרי הריסת אולם אוסישקין, עלתה בעונה שעברה מליגה ב' לליגה א', והמטרה שלה היא להעפיל לליגה הארצית בסיום העונה.

המשחק שנערך בהדר יוסף לעיני 700 צופים נפתח בצורה נוראית כאשר במחצית הראשונה הוכיחה אוסישקין יכולת הגנתית טובה מאוד, אך מנגד לא הצליחה לתרגם את היכולת הזאת לכדי נקודות וסיימה ביתרון מינימלי 23:25. אחרי החזרה מההפסקה התפוצצה הקבוצה של אורי שלף וברחה ליתרון 33:52, ושלחה את המשחק לרבע אחרון של גארבג' טיים שהסתיים בניצחון 52:63. טוהר חיימוביץ' בלט עם 23 נקודות כשניר גלאון מוסיף 14 נקודות ו-12 ריבאונדים ואלעד ענבר קלע 13. הקבוצה תארח את מכבי באר יעקב ביום שלישי הקרוב (20:30, הדר יוסף).

"היה כיף לחזור אחרי חמישה חודשים לראות שוב את כל הפרצופים המוכרים", סיכם המאמן ואחד ממייסדי הקבוצה, עו"ד אורי שלף, "כמה שאתה מתרגל לקהל, מדהימה אותי כל פעם מחדש העוצמה שלהם. לגבי המשחק, שיחקנו לא טוב היום, משחק ההתקפה שלנו היה רע מאוד, אבל קבוצות גדולות הן קבוצות שמנצחות את המשחקים האלה ולא את המשחקים שהם טובים בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully