וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים: "אני כאן כדי להזכיר את הדקות הלא טובות"

מאמן מכבי ת"א אפי בירנבוים חגג ניצחון ראשון ביורוליג על אבלינו, והוסיף: "לקראת הסיום הייתה ירידת מתח". ארויו: "הכי חשוב שסיימנו עם ניצחון"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

יכול להיות שמכבי תל אביב יוצאת לדרך חדשה? הקבוצה הצהובה השיגה ניצחון ביתי הערב (חמישי) בהיכל נוקיה על אבלינו, קבוצה חלשה על הנייר, שסיימה עם הפסד 90:83 לצהובים. את נקודות האור אצל קבוצתו של אפי בירנבוים אפשר היה לראות דווקא מקרלוס ארויו, אחד המושמצים הגדולים בתקופה האחרונה, שבכל פעם שהוא לא היה על הפרקט, הקבוצה נראתה רע.

ארויו היה הקלעי המצטיין של מכבי תל אביב וסיים עם 20 נקודות כשגם מרקוס בראון היה טוב וקלע 15. ברבע האחרון הצהובים הלכו לאיבוד ואיפשרו לאבלינו לחזור למשחק, אך בסופו של דבר הם לא הצליחו לקחת מבירנבוים את הניצחון הראשון העונה ביורוליג.

בירנבוים מרוצה ממשחק הריצה

"נתנו רבע שלישי גדול, ברבע האחרון אבלינו פירקה את המשחק לגמרי, שהתנהל כמו משחק בבית הספר", אמר מאמן מכבי תל אביב בסיום. "לקראת הסיום הייתה ירידת מתח כשקרלוס ארויו לא היה על המגרש. הלחץ ירד מהם, הם קלעו כמה שלשות והורידו את היתרון, כשהניצחון שלנו כבר לא היה מוטל בספק".

למרות הדברים החיוביים בירנבוים יודע שיש לו עוד הרבה דברים לעבוד עליהם עם השחקנים, בין השאר החולשה בהגנה ובהתקפה ברבע האחרון: "אני אדבר עם השחקנים ונעבוד על הדברים האלה. בכל זאת, היו כמה דקות יפות, היה לנו גם משחק ריצה יוצא מן הכלל. אני כאן בשביל להזכיר לשחקנים את הדקות הפחות טובות". על מרקוס בראון אמר בירנבוים: "אני מרוצה מהשתלבותו, אך אני בטוח שהוא לא מרוצה. במשחק הזה ראינו את האיכויות שלו".

ארויו עצמו הוסיף: "היינו טובים ברבע השלישי ועשינו את כל הדברים שעבדנו עליהם. גם בהגנה עשינו מה שצריך ושיחקנו יחד כקבוצה. ברבע האחרון קצת נרגענו אבל הכי חשוב זה שסיימנו עם ניצחון".

עומרי כספי: "הקהל דאג להכניס אותנו לטירוף וכל הזמן היה על הרגליים. הם בכלל לא היו קרובים לטבעת ובסך הכל היה שילוב של דברים טובים שעבדו לנו. כמובן שברבע הרביעי הייתה ירידת מתח ואנחנו נצטרך ללמוד מזה. בסך הכל אנחנו מרגישים ששיחקנו טוב ועשינו ניצחון יפה".

ליאור אליהו, שנתן משחק מצוין אף הוא וסיים עם 15 נקודות, אמר: "ברבע האחרון הורדנו הילוך וזה משהו שאסור שיקרה לנו. ברבע האחרון נתנו להם לחזור והיינו דווקא צריכים להמשיך ולהגדיל את ההפרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully