וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: גלבאן אמור לפתוח בהרכב

30.10.2008 / 19:26

הזהובים, שיפגשו בשבת את מכבי נתניה, יהנו מסגל מלא פרט למשה ביטון הפצוע. גיא לוזון: "אנו צריכים לעשות הכל כדי לצאת מהמקום האחרון"

שחקני בני יהודה ערכו הערב (חמישי) אימון לקראת קרב הקצוות מול המוליכה מכבי נתניה בשבת. למעט החלוץ משה ביטון, שפצוע בכתפו וייעדר כחצי שנה, קיבל המאמן גיא לוזון סגל מלא לקראת המשחק. על פי האימון נראה שהקשר הארגנטינאי, פדרו גלבאן, שהרשים בניצחון בגביע הטוטו על בית"ר ירושלים, ימשיך לקבל אשראי ויפתח בהרכב גם בשבת.

מי שעוד צפוי לפתוח הוא החלוץ אלירן עטר, שיפתח כחלוץ בודד. הקשר תמיר כחלון החלים מפציעה במפשעה, יחזור לסגל הקבוצה ויפתח על הספסל. הקפטן אסי בלדוט החלים גם הוא מפציעה וצפוי לפתוח בהרכב. ראשי ארגון האוהדים 'אריות יהודה' אירגנו הסעה חינם עבור אוהדי הקבוצה. אוטובוסים ייצאו מרחוב האצ"ל בשעה 15:30 כאשר בנוסף דאגו ראשי הארגון גם ל-50 כרטיסים שיחולקו חינם לאוהדי הקבוצה.

המאמן גיא לוזון העדיף שלא להרבות במילים לקראת המשחק ואמר: "לפי הטבלה, זה נכון שהמשחק בשבת הוא מקום ראשון מול מקום אחרון. זו העובדה. אנחנו צריכים לעשות ככל שביכולתנו כדי שבסוף המחזור הזה אנחנו לא נהיה במקום האחרון". שלא כהרגלו העדיף לוזון שלא לדבר על ההכנה הטקטית והמקצועית של שחקניו ואמר: "אני מעדיף לדבר קודם עם השחקנים שלי ולא לפרט את ההוראות המקצועיות לתקשורת. אין לנו סודות טקטיים".

לוזון התייחס גם לניצחון קבוצתו מול בית"ר ואמר: "כל ניצחון מוסיף לביטחון וגורם לאווירה טובה בקבוצה, אבל זה לא ייתן לנו שום נקודת זכות במשחק מול נתניה". על ההיעדרות של משה ביטון הוסיף: "משה ביטון הוא שחקן מאוד משמעותי בסגל של בני יהודה. הוא החלוץ הבכיר שלנו מתחילת השנה. אין ספק שזו מכה מקצועית לקבוצה, אבל החבר'ה שישחקו במקומו יצטרכו להשלים את החסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully