וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-אשדוד: מבחן אופי

האם המלאבסים תפסו את מקומם בצמרת או שמא זו אפיזודה חולפת? את זה הם יבדקו מול קבוצת החוץ הגרועה בליגת העל

מכבי פתח תקווה ערכה היום (חמישי) שני אימונים לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד והמאמן, גיא עזורי, נשמע חושש מאוד מהמשחק ואמר לשחקניו: "זה מבחן האופי הכי גדול שלנו. אתם צריכים לצאת מהמנטליות של השחקן הישראלי".

באימון הערב התרחש עימות בין שניים משחקני הקבוצה, אך הוא הסתיים במהרה לאחר שעזורי דאג לעשות לזה סוף. במהלך משחקון פנימי נכנס החלוץ ליאור אסולין לנבדל, אך עזורי ששפט במשחק הורה להמשיך בטענה שאין נבדלים במשחקון הזה. אסולין כבש ואז הבלם המקדוני, בובאן גרנצ'ארוב, החליט לפרוק את תסכולו דווקא על אוהד כהן: "למה לא יצאת לכדור הזה ועמדת במקום", אמר הבלם. השוער ענה לו באנגלית: "אתה תעשה את העבודה שלך ואני אעשה את העבודה שלי".

שחקנים בקבוצה גיבו את כהן ואמרו: "זו הייתה אי הבנה. אין שום סיבה שבעולם, במיוחד אם הוא זר, שהוא ייתן הוראות לקפטן". עזורי אגב לקח קשה את התקרית ופנה לכיוונם של השניים ואמר בכעס: "די כבר, מספיק עם הדברים האלה. אני לא רוצה לראות את זה בקבוצה". יש לציין כי האירוע כולו נמשך דקה אחת ולאחר מכן השחקנים לא שבו לדבר על כך.

בקבוצה מייחסים חשיבות רבה למשחק מול אשדוד, ולא רק בגלל דבריו של עזורי. שחקנים בקבוצה אמרו שמדובר במשחק הכי קשה העונה עד כה ואמרו: "למרות שעל פניו זה נראה באנקר, יהיה לנו קשה לנצח".

עזורי לא מתכנן שינויים בהרכב לקראת המשחק. המגן קובי גנון ששיחק באמצע השבוע בגביע הטוטו כשיר למשחק אבל לאור העובדה שנאור פסר שיחק בהרכב ששיחק בדרבי, נראה כי הוא זה שיפתח כמגן שמאלי. המאמן גם מתלבט גם בין עומר דמארי ועומר בוקסנבוים.

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, מוראד מגמאדוב, נאור פסר, סולי צמח, דמבלה סטואנוביץ', סירמנה דמבלה, עומר דמארי (עומר בוקסנבוים), ליאור אסולין, פאבלו בסטיאניני.

אולי האורווה תאיר פנים לאשדודים?

מ.ס. אשדוד מגיעה למשחק החוץ מול מכבי פתח תקוה כאשר היא מחזיקה במאזן מאוד לא מחמיא של ארבעה הפסדים בארבעת משחקי החוץ של הקבוצה עד כה מתחילת העונה. שחקניו של המאמן יוסי מזרחי נראים רע מאוד כאשר הם יוצאים ממגרשם הביתי ולכל אנשי המועדון ברור שהמאזן הזה צריך להשתנות ומהר.


מזרחי לא צפוי לעשות שינויים בהרכב הפותח למעט אולי בין הקורות כאשר השוער הצעיר יוסי שקל עשוי לקבל הזדמנות לפתוח בהרכב על חשבונו של הפולני ג'זגוז שמוטולסקי שלא ממש מרשים עד כה. המגן השמאלי אדיר טובול עדין פצוע ואינו כשיר למשחק. רחמים צ'וקול אמור לפתוח בעמדת המגן במקומו, כאשר גם מתן אוחיון יכול למלא את התפקיד באגף שמאל.
הקשר ניר נחום, שנפגע בפניו במשחק התיקו 1:1 מול מכבי תל אביב באמצע השבוע במסגרת גביע הטוטו, נתפר באיזור הגבה והוא יהיה בסגל למשחק.


קובי דג'אני ברוך דגו ודוד רביבו ימשיכו להוליך את חוליית הקישור כאשר עידן שריקי יפתח לצידו של החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב, שעדין לא כבש העונה ונראה די מדוכדך בתקופה האחרונה. באשדוד ממשיכים להאמין במקרייב ובטוחים שהוא עוד יחזור לכושרו הטוב מהעונה שעברה.


הרכב משוער: ג'זגוז שמוטולסקי (יוסי שקל), ליאור ראובן (מתן אוחיון), כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטסוס, רחמים צ'וקול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully