וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון הולך על הרכב התקפי

30.10.2008 / 20:28

מאמן מכבי ת"א מתכנן לפתוח עם קאמנאן לצד יבוריאן נגד קרית שמונה. גרנט ביקר באימון הקבוצה. יבוריאן: "אני בטוח שיהיה יותר טוב"

במכבי תל אביב יש הרבה לחץ בשבועות האחרונים ואולי מי שהצליח מעט להפיג אותו הוא האורח הבלתי צפוי שהגיע לקרית שלום: אברהם גרנט. מאמן צ'לסי הגיע מעט לפני האימון והחליף מספר מילים עם חברו, רן בן שמעון ועם אבי נמני.

כך או כך בן שמעון מתכנן הרכב התקפי לשבת מול הפועל קרית שמונה ואמור לפתוח עם יאניק קאמנאן בחוד לצד איליה יבוריאן. יובל שפונגין ימשיך בעמדת המגן הימני כאשר התכנון הוא שגיז'רמו ישראלביץ' יתופקד בצד שמאל של ההגנה במקום אורי שטרית הפצוע. במרכז ההגנה אמורים לפתוח איגור טומאסיץ' ואבי יחיאל. משה מישאלוב עשוי לאבד את מקומו בהרכב לראשונה השנה.

יבוריאן התייחס למצב שאיתו מגיעה הקבוצה למשחק ואמר: "בבית אנחנו רוצים שלוש נקודות. אני חושב שיהיה יותר טוב הפעם. במשחקים האחרונים לא הולך לנו כל כך טוב אבל זה יבוא ואני מרגיש באימונים שהקבוצה ביחד ושהשחקנים מרגישים טוב יותר. נגד חיפה בדקה הראשונה קיבלנו שער, אבל הצלחנו לחזור מ-3:0 ל-3:2. אני בטוח שיהיה הרבה יותר טוב וצריך קצת סבלנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully