וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא בוקה ג'וניורס הלך לעולמו

פדרו פומפיו, שנכנס לתפקיד ב-2007 לאחר 12 שנים כסגן, לא שרד התקף לב. נשיא ההתאחדות: "אני לא יכול לדבר, הוא היה כמו הבן שלי"

רק לפני יומיים יצאה חדשה מסעירה ומשמחת מארגנטינה, כשדייגו ארמנדו מראדונה מונה למאמן הנבחרת התכולה-לבנה. היום (חמישי) יוצאת עוד חדשה מהמדינה הדרום אמריקאית, הפעם הרבה פחות משמחת. זאת לאחר שנשיא בוקה ג'וניורס, פדרו פומפיו, הלך הבוקר לעולמו כתוצאה מהתקף לב שעבר. החדשה הקשה תפסה את הקבוצה בעת אימון שערכה, והמאמן קרלוס איסצ'יה, שמונה על ידו של פומפיו, הפסיק, כמובן, את האימון.

פומפיו, שמת בביתו שבבואנוס איירס, היה בן 55 במותו. הוא הותיר אחריו רעייה ושני ילדים. הוא כיהן 12 שנים (1995-2007) כסגן הנשיא של המועדון, תחת מאורציו מאקרי. לאחר שהאחרון נבחר לראש עיריית בואנוס איירס, התמודד פומפיו בבחירות לנשיאות וניצח. הוא נכנס לתפקידו ב-4 בדצמבר והקדנציה שלו הייתה אמורה להימשך עד 2011. את מקומו של פומפיו יתפוס באופן זמני סגנו, חורחה אמיל.

נשיא המועדון היה אחד האוהדים הפופולריים והפנאטיים של הבוסטרוס. אחד מצעדיו הגדולים הייתה השבתו מוויאריאל של הבן האובד, חואן רומן ריקלמה, לשורותיו של המועדון. פומפיו הקדיש את מרבית זמנו ומרצו למען המועדון הצהוב-כחול. רוברטו דיחון, שהתמודד מולו על הנשיאות והפסיד לו אמר: "הוא חי עבור משפחתו ועבור בוקה".

"אני לא יכול לדבר, הוא היה כמו הבן שלי", אמר בעצב ותדהמה נשיא ההתאחדות הארגנטינאית, חוליו גרונדונה. אנטוניו אלגרה, נשיא בוקה בין השנים 1985-1995, אמר עם היוודע מותו: "הוא נתן הכול למועדון. הוא היה ג'נטלמן בכל רמ"ח איבריו. הפרויקט הכי גדול שלו היה להגדיל את תכולתו של האצטדיון של בוקה, הבומבונרה". גם כוכבה המושבת של הקבוצה מרטין פאלרמו התקשה לדבר: "אלו חדשות קשות לעיכול. הוא היה שנים רבות במועדון והיה לצידנו בכל הרגעים, הטובים והרעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully