וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתון מארקה: "פרגוסון סנילי"

עיתון מארקה לא נותר חייב למנג'ר מנ' יונייטד שיצא לאחרונה נגד ריאל. גם נשיא הלבנים הצטרף למתקפה: "הוא הופך זקן מיום ליום"

המלחמה הניטשת בין ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד והבוסים שלהן ממשיכה במלוא עוזה. רק לפני מספר ימים יצא מאמנה הסקוטי של אלופת אירופה ואנגליה, אלכס פרגוסון, בהתקפה רבתי על אלופת ספרד, והיום (חמישי) משיבים עיתון מארקה, שמזוהה מאוד עם ריאל, וכן נשיא המועדון, רמון קלדרון, מלחמה שערה.

פרגוסון טען כי ריאל התנהגה בצורה לא הוגנת כשלקחה מהיונייטד את דיוייד בקהאם ורוד ואן ניסטלרוי, והמשיך לעקוץ כשאמר: "מה שהפך את המהלך לכל כך ברור הוא ההיסטוריה של המועדון. בתור קבוצה שהייתה בשליטתו של גנרל פרנקו, לפני שהדמוקרטיה הגיעה לספרד, הם רגילים לקבל את כל מה שהם רוצים".

העיתון הספרדי לא היה מרוצה בלשון המעטה, ובחר בעיתון שיצא היום לאור לפרסם חמש תמונות נלעגות של פרגוסון ליד הגנרל פרנקו, כשמעליהן הכותרת המהדהדת: "פרגוסון סנילי". במאמר מערכת נכתב כי "פרגי אומר ועושה דברים באולד טראפורד שמושפעים מגילו המופלג ושהסניליות שלו באה לידי ביטוי בראיון האחרון שנתן". אגב, ב-14 לדצמבר יחגוג פרגוסון 67 חורפים.

גם רמון קלדרון לא שתק. נשיאה של אלופת ספרד גם לעג לגילו של הסקוטי: "אני לא הולך לכלות את זמני ולענות לו, אני מעריץ את הרקורד שלו, אבל הוא הופך זקן מיום ליום", אמר למארקה.

היינצה זועם על ראמוס, סניידר מצדד

אם בריאל מדריד עסקינן הרי שגבריאל היינצה זועם על התבטאויותיו של סרחיו ראמוס. מגנה הארגנטינאי של אלופת ספרד טען כי ראמוס טעה כשביקר את הטקטיקה של הקבוצה באופן פומבי ואמר שהוא לא מרוצה שראמוס לא שמר את הכביסה המלוכלכת בתוך הבית הלבן.

"כל דבר חייב להישאר בתוך חדר ההלבשה בגלל שזה המקום הכי שמור של הקבוצה והשחקנים. אפילו אלוהים לא יכול להיכנס לשם", אמר היינצה.

אבל היה גם מי שצידד בראמוס. קשרה ההולנדי של הקבוצה ווסלי שניידר אמר כי ראמוס צודק באספקטים מסוימים בביקורת שלו על הקבוצה. "סרחיו צדק במספר דברים, אבל לא בכול מה שהוא אמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully