וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המילטון מבטיח: "יהיה מעניין בסוף השבוע"

העניינים מתחממים לקראת המירוץ האחרון של עונת הפורמולה 1 (ראשון, 18:50, 5+ לייב). מאסה נשאר אופטימי ולא חושש מהגשם הצפוי

המירוץ האחרון של עונת הפורמולה 1 מתקרב ולואיס המילטון, שיזכה באליפות אם יסיים באחד מ-5 המקומות הראשונים, יודע שהוא יצטרך "לשמור על שליטה פיזית ומנטלית" כדי להימנע ממבוכה כמו בשנה שעברה.

האנגלי בן ה-23 יזנק ביום ראשון (18:50, ערוץ 5+ לייב) למירוץ ברזיל וינסה להפוך לבריטי הראשון שזוכה בתואר מאז דיימון היל לפני 12 שנים. מי שאורב להמילטון הוא פליפה מאסה, שמפגר מאחורי המוליך ב-7 נקודות, אבל יקווה לטעות של יריבו ולניצחון. מאסה יתחרה מול עשרות אלפי אוהדים במסלול הביתי שלו והמילטון אמר: "יהיה מעניין בסוף השבוע, יותר מאשר בכל מירוץ אחר".

"אני לא רוצה להקדים את המאוחר", הוסיף הבריטי הצעיר, "אני יודע שאני עומד בפני מאבק קשה, כך שחשוב שאני אשמור על שליטה. אני צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע ולהגיע עם הגישה הנכונה".

כזכור, בעונה שעברה נכנס המילטון למירוץ בברזיל עם הובלה דומה, אבל איבד את התואר לקימי רייקונן אחרי שסיים במקום ה-7. פליפה מאסה בהחלט יקווה לתסריט דומה גם השנה והוא אמר היום: "יש לי הרבה תקוות ואני אופטימי ב-100 אחוזים".

תחזית מזג האוויר ליום ראשון מדברת גשם וההערכה היא שתנאים כאלו יפעלו לטובתם של המילטון וקבוצת מקלארן בה הוא נוהג, אבל מאסה לא מוכן לשמוע: "אנשים חושבים שאם המשטח יהיה רטוב זה יפעל לרעתי כי לא היו לי מירוצים טובים תחת גשם בפורמולה 1, אבל בקטגוריות אחרות היו לי הרבה ניצחונות בגשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully