וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד שלישי ברציפות למכבי הרצליה

הקבוצה של אייל לחמן נכנעה 1:0 בלוד מול האחרונה בטבלה. מסודי הורחק. אחרי התיקו מול ר"ג, הפועל חיפה סיימה שוב ב-1:1 מול ב"ש

המחזור השמיני בליגה הלאומית יצא לדרך בסוף השבוע. הפועל חיפה אירחה את הפועל באר שבע למשחק המרכזי במטרה לחזור לנצח אחרי התיקו במכתש מול הפועל רמת גן. אלא שהיא גילתה שמול הגדולות זה ממש לא יילך פשוט כמו שהלך לה מתחילת העונה, ושוב היא סיימה ב-1:1.

בדרבי השרון בו אירחה הפועל רעננה את הפועל כפר סבא ניצחה רעננה 2:3 את היריבה, שנראית רחוק מאיך שקיוותה להיראות ערב פתיחת העונה. מעמדה של רעננה כעת משתפר והיא שומרת על הצמרת הגבוהה. הפועל עכו, שערב המחזור הייתה במקום הרביעי, פספסה הזדמנות להתקדם לשלישי אך סיימה ב-0:0 בדרבי הצפוניות מול עירוני קרית אתא. בשבת, העמיקה בני לוד את הצרות של מכבי הרצליה וגם השיגה ניצחון בכורה משל עצמה, 0:1. שני משחקים ייערכו רק ביום שני: אחי נצרת מול הפועל רמת גן ועירוני רמת השרון נגד הפועל ירושלים.

הפועל חיפה - הפועל באר שבע 1:1

המפגש של הקבוצה מהכרמל עם הפועל רמת גן בשבוע שעבר נקרא אז "משחק העונה", אבל אם להיות ריאליים, שתי הקבוצות שנראות כחזקות ביותר בליגה הן חיפה והפועל באר שבע. אבל גם הפעם שלומי דורה ושחקניו, שבאו במטרה לסיים עם ניצחון בקרית אליעזר, נאלצו להסתפק בנקודה וב-1:1 נוסף שעשוי לגרום לה לאבד את המקום הראשון ביום שני.

באר שבע פתחה בהיסוס גדול את העונה ואחרי שני מחזורים צברה נקודה בלבד, אלא שמאז הקבוצה מבירת הנגב עלתה על הגל ואחרי שני ניצחונות רצופים היא גם פתחה את המשחק מצוין ועלתה ראשונה ליתרון. בדקה ה-20 פנדל מעורר מחלוקת שנפסק לזכותה אחרי נגיעה ביד ברחבה של חי בן לולו הסתיים בשער של מאור מליקסון, שכבש את שערו הראשון העונה.

חיפה לא ויתרה על המשחק והחלה ללחוץ על שערו של אסי רחמים, שבדקה האחרונה למחצית נכנע. בן לולו העביר כדור רוחב לתוך הרחבה של רחמים אל חמודי כיאל כאשר יניב אלול ניסה להקדים אותו וסיים עם בעיטה לתוך השער שלו עצמו. במחצית השנייה באר שבע לא נפלה מיריבתה אך סיימה רק עם נקודה.

גיא לוי, מאמן הפועל באר שבע, אמר בסיום: "היה משחק טוב, במחצית השנייה התעסקנו יותר מידי בתוצאה ואני חושב שאם כולם נהנים אז אין בעיה". על ההשתלבות של מליקסון אמר: "הוא שחקן מצוין. אנחנו משתדלים לעבוד כדי למקם אותו בצורה הכי טובה על המגרש".

שלומי דורה, מאמן חיפה, סיפר: "אני חושב שבמחצית השנייה הגענו לכמה מצבים שהיינו צריכים לכבוש. היה לנו פנדל של מאה אחוז ושער שנפסל בנבדל ואני לא מבין מדוע קוון צריך להתערב בהחלטת שופט. אני בטוח שקופחנו. המחצית השנייה שלנו זרמה והיה משחק טוב בין שתי קבוצות ששוות ברמתן".

הפועל רעננה - הפועל כפר סבא 2:3

הקבוצה הקטנה מרעננה עוד עשויה להפתיע העונה ולנצל את הכמות הגדולה של העולות כדי לטפס לליגת העל ובינתיים היא במקום שיספיק לה בשביל זה. אחרי הניצחונות על הרצליה ורמת השרון, רעננה שמרה על מאז אחוז בניצחונות בדרבים העונה כשאגם משיח כבש את שער הניצחון בדקה ה-90.

כפר סבא, שהצליחה לא להפסיד בשבועות האחרונים אחרי פתיחת עונה רעה, כבשה גם ראשונה משער של יוסי תורג'מן (27), אך רעננה הפכה את התוצאה עם שערים של כריסטיאנו דוס סנטוס (32) וחיים מלכה (52). יוסי תורג'מן אמנם הישווה (65) לכפר סבא וגומז מרטינז (78) מרעננה הורחק, אך זה כאמור לא הפריע למשיח להביא שלוש נקודות לרעננה.

הפועל עכו - עירוני קרית אתא 0:0

ירון הוכנבוים ושחקניו הוכיחו העונה הכל מלבד יציבות, אבל למרות שהם עדיין ללא תיקו העונה, טור הניצחונות מוצלח יותר מטור ההפסדים והקבוצה התייצבה במקום ממנו עולים ליגה. הפעם הם רשמו את תוצאת התיקו הראשונה שלהם והשאירו את האורחים מסובכים חזק בתחתית עם שש נקודות בלבד וניצחון ליגה אחד. דקה לסיום עכו קיבלה הזדמנות פז להשאיר לעצמה שלוש נקודות, אלא שאלון זיו החטיא פנדל שנשרק לזכות קבוצתו ונשאר במקום החמישי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בני לוד - מכבי הרצליה 0:1

מכבי הרצליה רשצה הפסד שלישי ברציפות, וכסאו של המאמן אייל לחמן ימשיך בוודאי להתנדנד. האורחים, שרואים עצמם כמועמדים להעפיל לליגת העל, לא יכלו לאחרונה בטבלה, בני לוד, שהשיגה ניצחון ליגה ראשון העונה. אחמד סבע כבש את השער היחיד במשחק בפנדל בדקה ה-14. אלן מסודי האורח הורחק בדקה ה-43, והשבוע בהרצליה צפוי להיות סוער.

בני לוד שוב הוכיחה את הקלישאה הידועה באשר לחילופי המאמנים. ערן קוליק ערך את הופעת הבכורה המחודשת בקבוצה ורשם ניצחון ליגה ראשון במחזור השמיני. לוד עדיין במקום האחרון עם 5 נקודות. הרצליה שמינית עם 8 נקודות, ורחוקה חמש נקודות מהמקום ממנו עולים לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully