וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רודיק הבטיח מקומו בגביע המאסטרס

האמריקאי ניצח את סימון 3:6, 5:7, עלה לרבע הגמר בפאריז והפך לשישי שסגור בשנחאי. דג'וקוביץ' בחוץ, פדרר ונדאל עלו לשלב הבא

הטניסאי האמריקאי אנדי רודיק הפך היום (חמישי) לשישי שהבטיח את מקומו בטורניר גביע המאסטרס בשנחאי. רודיק גבר בסיבוב השלישי של טורניר המאסטרס בפריז (על סך פרסים של 2.27 מיליון יורו) על ז'יל סימון המקומי 3:6, 5:7. רודיק יתמודד ברבע הגמר מול ג'ו וילפריד צונגה הצרפתי, שגבר על נובאק דג'וקוביץ' 4:6, 6:1, 3:6. זה היה ניצחונו השני ברציפות של צונגה על האיש שגבר עליו בגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה, מאחר והצרפתי גבר עליו לאחרונה בגמר טורניר בנגקוק. עבור הסרבי המדורג 3 בעולם, זה היה הטורניר השני ברציפות שבו הוא לא מצליח לעבור את הסיבוב השלישי.

לרוג'ר פדרר הולך דווקא יותר קל והוא ינסה להגיע כמה שיותר מוכן למאסטרס. השוויצרי חלף על פני מארין צ'יליץ' (25 בעולם) עם 3:6, 4:6 תוך שעה ועשר דקות. שלוש שבירות (אחת במערכה הראשונה ושתיים בשנייה) סידרו לפדרר את המקום ברבע הגמר ומפגש מול אמריקאי אחר שעלה לרבע הגמר, ג'יימס בלייק (11 בטורניר), שגבר על פיליפ קולשרייבר הגרמני 4:6, 4:6.

הטניסאי מספר 1 בעולם, רפאל נדאל, אולי חשש קצת מהמשחק מול גאל מונפיס, אך נראה שלא הייתה לו כל סיבה לכך אחרי שהוא ניצח 3:6, 2:6 בתום שעה וחצי. מונפיס, אחד הטניסאים המתקדמים בסבב, סבל מאחוזי הגשה נמוכים במיוחד ולא ניצל אף אחת מתשע אפשרויות השבירה שהיו לו. בסופו של דבר הספרדי, שניצל הגשות מצוינות במיוחד במערכה הראשונה, שבר שלוש פעמים את יריבו והשלים את העלייה לרבע הגמר. במשחק חד צדדי לחלוטין ניצח ניקולאי דוידנקו את תומאס ברדיץ' 1:6, 1:6 תוך קצת יותר משעה והשלים ניצחון שמיני על יריבו הצ'כי, שהפסיד בכל המשחקים ביניהם.

דויד נלבנדיאן ניצח בפעם השניה ברציפות את חואן מרטין דל פוטרו בדרבי הארגנטינאי. נלבנדיאן ניצח הפעם 4:6, 0:6 ובמידה ויזכה בטורניר הזה, הוא יוכל לתפוס את מקומו של דל פוטרו, שעדיין לא הובטח בשנחאי. נלבנדיאן יתמודד ברבע הגמר מול אנדי מארי, שנמצא בתקופה מצוינת ועבר את פרננדו ורדאסקו עם 3:6, 6:7 והשלים ניצחון חמישי מחמישה מפגשים מול יריבו הספרדי. אחרי מערכה ראשונה בה שבר הבריטי פעם אחת, הוא נזקק לשובר שוויון כדי להכריע את ההתמודדות וניצח בו 6:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully