וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו אקסית לצאת מהמשבר

רן בן שמעון יפגוש את קבוצתו לשעבר, הפועל קרית שמונה, אחרי שכבר חודש הוא לא טעם ניצחון. בפינת הסטטיסטיקה אנו מציגים את כל הסיכויים לקראת המשחק

משחק מספר 50: מכבי תל אביב – הפועל קרית שמונה 1.4, 3.2, 4.5

שתי קבוצות שלא ממש פתחו את העונה כפי שהן רצו נפגשות כעת בבלומפילד בתקווה לסיים את המשחק בשלום. יש מי שאומר שלולא שני השערים שמכבי תל אביב כבשה מול חיפה בקרית אליעזר, רן בן שמעון כלל לא היה עומד על הקווים. בינתיים הוא ממשיך להוביל את הצהובים וכעת הוא פוגש את האקסית למפגש שאין ממש דרך חזרה ממנו.

מכבי תל אביב מדורגת לאחר שבעה מחזורים במקום החמישי עם תשע נקודות. הקבוצה ניצחה רק פעמיים, שלוש פעמים נוספות היא סיימה בתיקו והפסידה פעמיים נוספות. מאזן השערים שלה עומד על 7-7 כלומר ממוצע של כיבוש שער למשחק וספיגת שער למשחק. הקבוצה מגיעה אחרי תיקו 1:1 בגביע הטוטו מול מ.ס. אשדוד, עוד קודם לכן הפסידה לחיפה (3:2), סיימה ב-0:0 מאכזב מבחינתה מול הכח עמידר, הפסידה למכבי נתניה 1:0 כשניצחון האחרון שלה היה בדיוק לפני חודש 2:3 בחוץ מול בני סכנין.

קרית שמונה, שהייתה הפתעת העונה בשנה שעברה, מדורגת שמינית עם מאזן של שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים כשהיא כבשה ארבעה שערים בלבד עד עכשיו וספגה שישה. הקבוצה מגיעה אחרי שני הפסדים לבני סכנין (אחד בליגה, אחד בגביע הטוטו) פעמיים 2:1, עוד קודם לכן היא נוצחה באורווה על ידי מכבי פתח תקווה (2:1), אך הניצחון המתוק ביותר היה על בית"ר ירושלים 0:1.

בעונה שעברה הקבוצות נפגשו שלוש פעמים בליגה, כשבמפגש הראשון ניצחה קרית שמונה 0:1. יובל אבידור היה אחראי לשער שסידר אז לרן בן שמעון שלוש נקודות במאבקה בצמרת. באותו משחק ירו בלו, יוסי שבחון ואבי נמני הורחקו. במפגש השני הקבוצות סיימו ב-2:2 בבלומפילד. יאניק קאמנאן וליאור ז'אן כבשו אז לצהובים, יובל אבידור כבש צמד לקרית שמונה. גם במפגש השלישי לא ממש הלך למכבי תל אביב שנוצחה 3:1 אחרי שירו בלו הרשית פעמיים וגיא צרפתי כבש נגד האקסית בפנדל. רודי חדד כבש את השער הראשון למכבי תל אביב.

ומה יהיה הפעם? נראה שאין ממש ברירה למכבי תל אביב אלא לנצח אחרי התקופה הרעה שהיא עוברת. במידה והיא לא תנצח, הלחץ שגם כך נמצא בשיאו, יגבר. נראה שמכבי תל אביב תנצח והיחס עליה בהתאם, 1.4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully