וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים על בטוח

טור אחד השבוע מכיל שלושה משחקים, ששניים מהם עם יחסים נמוכים ובעלי סיכויים לזכות. בטור השני אנו הולכים עם הימור משוגע שרומא תנצח את יובה

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 8.19 (10 ש"ח יניבו 82 ש"ח)

משחק מספר 1: הפועל חיפה – הפועל באר שבע. חיפה, שעדיין נקייה מהפסדים וספגה רק שני שערים העונה, מארחת את באר שבע המשתפרת של גיא לוי, שמגיעה מהמקום השלישי אחרי שניצחה בשני משחקיה האחרונים. באר שבע אמורה לעשות חיים קשים לשחקנים של שלומי דורה בקרית אליעזר, אבל חיפה תנצח. ההימור: 1 (1.95)

משחק מספר 16: באייר לברקוזן – וולפסבורג. גם לברקוזן לא ממש האמינה בתחילת השנה שאחרי עשרה מחזורים היא תתברג לה במקום השני. במחזור אמצע השבוע הקבוצה התגברה על ורדר ברמן בזכות שני שערים בעשרים הדקות האחרונות של המשחק והוכיחה שהיא ראויה לצמרת. וולפסבורג, שעשתה חיים קשים לבאיירן בשבוע שעבר ובאמצע השבוע ניצחה את מנשנגלדבאך, תכפה תיקו. ההימור: איקס (3.0)

משחק מספר 41: הכח עמידר רמת גן – מכבי חיפה. חיפה עושה רושם היא הקבוצה הכי יציבה והכי אטרקטיבית היום. למרות שספגה שני שערים ממכבי תל אביב במהלך המחצית השנייה במשחק ביניהן, חיפה תדע לנצל את הכוח שלה ואת הדומיננטיות כדי לסיים עם ניצחון גם בוינטר מול העולה החדשה. ההימור: 2 (1.4)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 15.19 (10 ש"ח יניבו 152 ש"ח)

משחק מספר 50: מכבי תל אביב – הפועל קרית שמונה. משהו לא טוב עובר על השחקנים בצהוב של רן בן שמעון, שהשיגו רק שני ניצחונות מפתיחת העונה. בן שמעון פוגש את קבוצתו הקודמת שלא מצליחה לתפוס קצב ומדשדשת. בבית מכבי תל אביב צריכה לצאת מהמשבר שלה ולהתחיל לנצח. זה מה שכנראה גם יקרה. ההימור: 1 (1.4)

משחק מספר 52: טוטנהאם – ליברפול. מאז הגעתו של הארי רדנאפ לטוטנהאם, הקבוצה מתחילה להיראות כמו קבוצה ולא כמו פח. טוטנהאם כפתה 4:4 דרמטי מול ארסנל במחזור אמצע השבוע והשיגה עוד לפני כן ניצחון ראשון העונה על בולטון. ליברפול מצעידה את הליגה ואחרי שניצחה 0:1 את פורטסמות' היא תסיים בתיקו. ההימור: איקס (3.1)

משחק מספר 66: יובנטוס – רומא. הגברת הזקנה מתחילה לצאת מהמשבר שפקד אותה ובאמצע השבוע היא רשמה ניצחון שני ברציפות, הפעם בחוץ על בולוניה 1:2. לעומת זאת משחקה של רומא המסתבכת נדחה בגלל מזג האוויר והיא מגיעה למפגש מול הגברת הזקנה טרייה במיוחד. האם זה יספיק כדי לצאת מהבוץ? יכול להיות. ההימור: 2 (3.5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully