וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפתחות של חגאי

רועי חגאי, עוזר מאמן מכבי ת"א, בפינה מיוחדת לוואלה! ספורט, בה הוא מסביר מה צריכה קבוצתו לעשות מול אבלינו ופונה גם לאוהדים

אבלינו היא קבוצה חדשה שנבנתה הקיץ מחדש. הצוות שלנו ראה אותה כמה שניתן. ראינו את משחק היורוליג שלהם מול אולימפיאקוס, וכמה משחקים מהליגה האיטלקית, ובסך הכל זו קבוצה מסוכנת, שמחזיקה בכמה גארדים טובים. כריס וורן וטראוויס בסט הם השחקנים העיקריים אצלה. בסט הוא שחקן וותיק עם ניסיון NBA גדול, ו-וורן מחזיק בניסיון יורוליג בלתי מבוטל. למעשה, וורן הוא השחקן שסביבו נעה ההתקפה של אבלינו, ואותו נצטרך לעצור.

מבחינת הבנייה שלה, אבלינו דומה יותר לקבוצה ישראלית מאשר לקבוצה אירופאית טיפוסית. מספרי ה-4 שלה, מרקו טושק וניקולה ראדולוביץ', יכולים לעשות הרבה נזק מחוץ לקשת, ונצטרך לבנות לפי זה את ההגנה שלנו במשחק.

מבחינה התקפית, ברור שנרצה לרוץ. בכל פעם שאנחנו משחקים בבית, המטרה היא לרוץ כמה שיותר. משחק ריצה נותן ביטחון לשחקנים ומכניס את הקהל הנהדר שלנו למשחק. כמובן שנצטרך לשחק על החולשות ההגנתיות של אבלינו, שאנחנו מכירים אותן ועבדנו עליהן.

ישנם כמה מפתחות עיקריים במשחק הערב: 1. נרצה לעצור את השלשות של אבלינו; 2. חשוב שנהיה אגרסיביים כבר בהתחלה, כדי שניכנס למשחק כמה שיותר מהר; 3. נצטרך לרוץ הרבה, ומשחק הריצה מתחיל בהגנה, כך שנרצה להגיע אליו דרך עצירות בהגנה ושליטה בריבאונד. בבית שלנו, עם הסביבה התומכת, נרצה לשטוף את המגרש.

מרכוס בראון נראה מיום ליום יותר בעניינים, בטח שבהשוואה לשבוע שעבר. אנחנו לא מודאגים מקרלוס ארויו – הוא עוד יריץ את הקבוצה שלנו. שמנו את המפתחות בידיים שלו, והוא יודע את זה. בכלל, השילוב שלו ושל בראון נראה מצוין.

באופן כללי, כולם מתאמנים ודרוכים. צפינו פעמיים בוידאו של אבלינו וכולם נראים מוכנים מאוד. נקווה שהלחץ ישתחרר מהר, ובטוח שזו תהיה חוויה מיוחדת לשחק מול כל הקהל הזה. מפתח חשוב הוא הקהל – חשוב לנו מאוד שהאוהדים יתמכו בנו, וייתנו לקבוצה את העידוד שנתנו במשך כל השנים. כשהם מאחורינו, זה תמיד קל הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully