וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ויאריאל: "אני נבוך, יהיה קשה להתאושש מזה"

הצהובים מתקשים להבין איך הם גם מככבים בליגת האלופות וגם מקבלים בגביע חמישייה מקבוצה מהליגה השלישית. ריאל מסתכלת בחשש

נשיא ויאריאל פרננדו רואיג הודה כי הוא נבוך ומבויש מהתבוסה של קבוצתו אמש (רביעי), 5:0 לפולי אחידו מהליגה השלישית במשחק הראשון של שלב 1/16 הגמר. ויאריאל, המדורגת רביעית בליגה הראשונה בספרד (שתי נקודות מהמוליכה ולנסיה) ובראש הבית בליגת האלופות, השלימה עכשיו שלושה משחקים בהם ספגה 12 שערים.

אומנם המאמן מנואל פלגריני הותיר על הספסל לא מעט שחקני הרכב, כולל מרקוס סנה, והעלה מהספסל את סנטי קסרולה וג'וסבה לואנטה רק בפיגור 3:0. "הרגשתי נבוך מאוד מהתצוגה הקבוצתית שלנו", אמר הנשיא רואיג, לקראת משחקה של קבוצתו מול אתלטיק בילבאו בסוף השבוע, "לא עשינו שום דבר כמו שצריך, וככה אי אפשר לנצח. להתאושש מזה יהיה מאוד קשה, אבל לא בלתי אפשרי".

ויאריאל לא הייתה היחידה שהובכה אמש. גם סביליה, שמדורגת במקום החמישי ב"לה ליגה" (נקודה אחת פחות מהצוללת הצהובה), הפסידה לפונפרדינה מהליגה השלישית. המאמן מנולו חימנז טוען כי לקבוצה הקטנה הגיע הניצחון כיוון שהראתה יותר רצון, תשוקה ונחישות. "פונפרדינה הפגינה רוח לחימה, וזה דבר חשוב מאוד בכדורגל", אומר חימנז, "אנחנו צריכים להיות מאוד חזקים מבחינה מנטלית, כי נכנענו לקבוצה מאוד מאורגנת ולא הצלחנו להתמודד איתה".

הערב ריאל מדריד תרצה להימנע ממבוכה דומה, כשתפגוש את ריאל אוניון בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully