וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "אני לא תלוש מהמצב"

רן בן שמעון לא ברח מאחריות על היכולת החלשה של מכבי תל אביב אבל ניסה להרגיע את הביקורות: "צריך לקחת הכל בפרופורציה"

יומיים לפני שמכבי תל אביב שלו מארחת את עירוני קרית שמונה במשחק קריטי לעתידו, רן בן שמעון התראיין היום (חמישי) לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל וניסה להסביר את מצבה של קבוצתו.

"גם אני לא חף מטעויות", פתח בן שמעון", בל זה לא הזמן לעצור ולעשות ניתוחים של תקופות, אלא איך מוציאים מהתקופה הזו את הטוב ביותר. חשבתי שמכבי תהיה במקום יותר גבוה, עם יותר נקודות ועם כדורגל יותר טוב, אבל כדורגל זה משחק מאוד דינמי, ויש עוד הרבה נתונים של תפקודים תחת לחץ ואיך דברים מתחברים, כמובן שאני מאוכזב מאיך שזה נראה עד עכשיו, אבל אני לא נסחף אחרי הקיצוניות. צריך לקחת הכל בפרופורציה נכונה. אני לא תלוש מהמצב. צריך להתחיל לנצח. כל מה שאני אגיד לא יעזור ולא יישמע טוב ולא יובן טוב ולא יובהר טוב, כרגע צריך רק ניצחונות".

כשנשאל לגבי הצבתו של ג'יזרמו ישראלביץ' כמגן שמאלי אמר בן שמעון: "בכל העולם מבזבזים שחקנים בתפקידים אחרים, כשזה מצליח זה מהלך גאוני ואני מתרכז באיך להצליח. בהרבה מהדברים שאנחנו עושים זה הימור, אבל למעשה מדובר בקבלת החלטות, חלק מהן צודקות וחלק לא".

לגבי הלחץ של האוהדים שקוראים כבר מספר שבועות לפיטוריו אמר בן שמעון: "אני מבין את האוהדים, אני לא אומר את זה מהפה החוצה, ואני הרבה פעמים עומד לביקורת, וזה בסדר. האוהדים מעודדים אותנו כל המשחק, ואני כואב את כאבם. אני מאמין בקבוצה, בשחקנים ובמועדון, ואני מקווה מאוד שהמומנטום ישתנה כי בסך הכל יש לנו קבוצה טובה. אין פתרונות קסם למצב, ממשיכים לעבוד קשה ולהיות אופטימיים, לא משתגעים ועושים אסיפות חירום, עובדים על השחקנים באופן אישי ובאופן קבוצתי".

לגבי עבודתו לצד המנהל הספורטיבי של הקבוצה, אבי נמני, אמר: "השיתוף עם אבי הוא מצוין, אנחנו בקשר טוב מאוד ובכלל אין לי חצי טענה לא רק לציטוט וגם לא בתקשורת, לאף אחד. אני בסך הכל מרגיש מאוד מאוד נוח במקום שאני נמצא בו והכל בסדר חוץ מהתוצאות".

ביחס לביקורת על גילו הצעיר והשלב המוקדם בקריירה שבו הגיע למכבי תל אביב ענה בן שמעון: "אני חושב שיש טוב ולא טוב, לא בשל ולא בשל. יש מנהיגים ותיקים ויש מנהיגים צעירים, בשום דבר בעולם איכות לא קשורה לגיל. בטוב ולא טוב מותר להיבחן, אבל אני אף פעם לא מסתכל על עניין של גיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully