וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "ועכשיו, תביאו את ליברפול"

טוטנהאם עדיין חוגגת את ה-4:4 הבלתי נשכח עם ארסנל, רדנאפ כבר חושב על המפגש מול המוליכה. ונגר פחות נהנה: "הראינו חוסר בגרות"

טוטנהאם ניפקה אמש (רביעי) עוד משחק פרמיירליג בלתי נשכח, כשכבשה שני שערים בדקות ה-89 וה-90 כדי לקבוע 4:4 דרמטי בדרבי הלונדוני. ההצגה של התרנגולים החלה עם שער מופלא דייויד בנטלי בבעיטת יעף מדהימה מ-40 מטר ("אני מרגיש כמו סופרמן", אמר אחרי המשחק, "אני יכול לעוף הביתה"), והסתיימה עם קאמבק מהקבר אחרי שנדמה היה שארסנל מפרקת את יריבתה. אין פלא שטוטנהאם חוגגת את התיקו כאילו היה ניצחון, בעיקר בעקבות התחושה שמדובר בחזרה לחיים בעקבות מינויו של הארי רדנאפ במקום חואנדה ראמוס, מינוי שהביא בינתיים ארבע נקודות בשני משחקים והרבה רוח ואמונה.

"זה היה משחק כדורגל עם הרבה שערים, כמו בימים הטובים ההם", אמר רדנאפ, "לחזור מפיגור כפי שעשינו מראה על הרבה אופי. זה כבר נראה היה גמור. להבקיע ארבעה שערים במשחק חוץ מראה על האיכות של הקבוצה הזאת". אחרי שער השוויון של ארון לנון רדנאפ רץ באקסטה על הקו וחגג את השער בצורה לא אופיינית. "יש פה רוח חדשה בקבוצה", אמר המאמן, "יש פה הרבה שחקנים טובים, הרבה כישרונות, אבל אנחנו חייבים ללמוד לספוג פחות שערים ועכשיו, תביאו את ליברפול. ניתן להם קרב הגון".

כמו כן, טוטנהאם חשפה את כוונתה לבנות איצטדיון חדש עם 60 אלף מושבים בסמוך לביתם הנוכחי, ווייט הארט ליין.

ארסן ונגר, מנגד, מאמן התותחנים, פחות נהנה מהדרמה. "הוכחנו עליונות במגרש, שיחקנו נהדר", אמר ונגר, "הדבר היחיד שהיה חסר זה הניצחון. השער הזה היה קצת חוסר בגרות מצדנו. שיחקנו בזהירות מדי במקום להבקיע את השער החמישי או השישי. התוצאה הזו הוציאה לנו את הרוח מהמפרשים, ועכשיו התפקיד שלי היא להרים אותם ולשקם אותם".

יונייטד: פרגוסון בעד טבז

מנצ'סטר יונייטד ניצחה אמש בלי מאמץ מיוחד את ווסטהאם 0:2 מצמד של כריסטיאנו רונאלדו, אבל המנג'ר אלכס פרגוסון בחר להתייחס בעיקר לקרלוס טבז, שאתמול עלה בהרכב לראשונה אחרי חודש. הארגנטינאי סבל מפיחות במעמדו מאז הגעתו של דמיטאר ברבאטוב, ופרגי טוען כי "הוא לא פתח כפי שהוא קיווה, אבל בעיניי הוא עדיין שחקן איכותי, כך גם בעיני השחקנים והאוהדים".

לצערו של טבז, ברבאטוב מתחיל להתחבר יותר ויותר לחבריו, ואתמול הוא תרם בישול מצוין. "אנשים משלמים הרבה כסף בשביל לראות שחקנים כאלה", אמר פרגוסון על הבולגרי, "זה היה נהדר, יש לו שליטה מופלאה בכדור".

ליברפול: ג'רארד מנסה להרגיע

מי שממשיכה להתבסס בפסגת הפרמיירליג (ומאפשרת לאוהדיה להמשיך לפנטז על אליפות היסטורית) היא ליברפול, שאתמול השיגה עוד ניצחון בשיניים עם הרבה אופי, 0:1 על פורטסמות'. "חשוב שלא ניסחף", אמר הקפטן סטיבן ג'רארד, שכבש את שער הניצחון מהנקודה הלבנה, "אנחנו רק באוקטובר. אנחנו אומנם בעמדה טובה בליגה, אבל לצ'לסי יש קבוצה מצוינת, וכמובן גם מנצ'סטר יונייטד לא תרפה מהמאבק. עד עכשיו הכל הולך לטובתנו, אבל נהיה חייבים להמשיך בדרך הזו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully