וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג הסכם בין השופטים לאיגוד הכדורסל

29.10.2008 / 21:57

לאחר שכמעט והשביתו את המשחקים, הגיעו השופטים להסכם עם איגוד הכדורסל לפיו כלל השופטים יקבלו 6 אחוז תוספת לשכר הקיים

חטיבת הספורט של הסתדרות המעו"ף ונציגות השופטים הגיעו הערב (רביעי) להסכם עם איגוד הכדורסל. ההסכם קובע כי 400 שופטי הכדורסל והמזכירויות, מכלל הליגות, יקבלו תוספות שכר של 6 אחוז. כמו כן, תוקם ועדה של ההסתדרות, נציגות השופטים ואיגוד הכדורסל שבה יקבע אופן חלוקת התוספות החדשות המיועדות לשופטים, לרבות החזר הוצאות נסיעות, מאמן כושר , ביגוד והנעלה. התוספות שהינן מעל תקציב התפעול של איגוד השופטים יהיו על סך 625 אלף שקל. כמו כן, השופטים בליגות המקצועניות, ייהנו מתנאים סוציאליים, קרן השתלמות, פנסיה ואובדן כושר עבודה.

ההסכם הושג לאחר משא ומתן ארוך בין הצדדים,שערך כ-3 חודשים, כשבשיאו אתמול הודיעו נציגי השופטים כי בכוונתם לא להופיע לכל משחקי הליגה ולהשבית את המחזור השלישי בליגה הלאומית. הפיצוץ של אתמול הגיע לאחר שבערב ראש השנה נדמה היה כי הנושא כולו מגיע לידי סיום לאחר שהצדדים הגיעו להבנות כלליות. למעשה בהודעה על ההסכם הודיעה ההסתדרות ונציגות השופטים על ביטול השביתה שהייתה אמורה להיפתח החל ממחר.

כזכור, לפני כחודשיים, הכריזה חטיבת הספורט של הסתדרות המעו"ף סכסוך עבודה לכ- 400 שופטי הכדורסל. זאת לאחר שהמשא ומתן על הסכם חדש בין ההסתדרות ונציגות השופטים לבין איגוד הכדורסל שהתקיים במהלך חודש אוגוסט נקלע למבוי סתום.

"לאחר משא ומתן ארוך, הגענו להסכם אשר משרת את כל הצדדים", אמר הערב יו"ר חטיבת הספורט בהסתדרות ניר אלון, "ההסכם משפר את תנאי העסקת השופטים ומתקן עיוותים היסטוריים. אנו מברכים על ההסכם ומבטלים בזאת את השביתה שאמורה להתקיים החל ממחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully