וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחונות למילאן ויבנטוס

הרוסונרי גברו בבית על סיינה 1:2, בעוד הגברת הזקנה גברה באותה תוצאה על בולוניה. תיקו לאינטר עם פיורנטינה, אודינזה ונאפולי בראש

המחזור התשיעי באיטליה המשיך לעמוד בסימן ההתאוששות הנהדרת של מילאן, שניצחה 1:2 בבית את סיינה למרות החיסורים הרבים בסגל. גם יובנטוס נמצאת בקו עלייה, אחרי עוד ניצחון 1:2 בבולוניה מצמד של פאבל נדבד. אינטר, לעומתן, סיימה בתיקו 0:0 שני ברציפות, הפעם במשחק הצמרת מול פיורנטינה, ונמצאת כעת רק במקום הרביעי.

שתי המוליכות הגאות והמפתיעות של הליגה הן דווקא אודינזה ונאפולי. השחורים לבנים השיגו ניצחון חוץ 0:2 במבצר הסיציליאני של קטאניה, בעוד נציגי הדרום חגגו עם שלושער של חרמן דניס לרשתה של רג'ינה החלשה. המשחק בין רומא לסמפדוריה נדחה בגלל שמזג האוויר הגשום הציף את המגרש.

פיורנטינה - אינטר 0:0

משחק הצמרת המרכזי של הערב איכזב בגדול. פיורנטינה המארחת הגיעה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ומאמנה צ'זארה פראנדלי טען שבמשחק הזה יקבל מושג לגבי הכיוון אליו מועדות פניה של קבוצתו. מנגד, ז'וזה מוריניו רצה לראות את אינטר שלו מוחקת את האכזבה מהתיקו המאופס עם גנואה. זה לא קרה.

הויולה הופיעו ללא אלברטו ג'ילארדינו המושעה, אך הגיעו למספיק מצבים על מנת להכריע את המשחק. גם הנראצורי היו קרובים להבקעה עם כדור לקורה של מנסיני הברזילאי כבר בדקה החמישית, אבל בסופו של עניין חילקו הקבוצות את הנקודות וראו את אודינזה ונאפולי פותחות פער של שתי נקודות בפסגה. מוריניו מאבד מומנטום.

מילאן - סיינה 1:2

בהרכב חסר וללא רוב הקשרים המובילים שלה, עלתה מילאן למשחק הבית מול סיינה במטרה להמשיך ולסגור פערים מאינטר והפסגה. למרות כל ההיעדרויות, לרוסונרי יש עדיין את פיליפו אינזאגי וקאקה. מתברר שזה מספיק.

החלוץ הוותיק עלה על הלוח בדקה ה-31, כששלח פנימה כדור עומק שקיבל מג'נארו גאטוסו. סימונה ורגסולה השווה לסיינה בדקה ה-54, אבל קאקה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-65 כדי להעניק עוד שלוש נקודות לקרלו אנצ'לוטי. ופתאום, מילאן במקום השלישי ומקדימה את אינטר בנקודה. אתם מופתעים?

בולוניה - יובנטוס 2:1

אח, כמה לחץ שהניצחון על ריאל מדריד בליגת האלופות שיחרר בקבוצה של קלאודיו ראניירי. פתאום הניצחונות מתחילים לבוא בשרשרת, ואחרי העליונות בדרבי מול טורינו בשבת, הסתדרה היום יובה גם עם בולוניה.

אלסנדרו דל פיירו הצטרף לרשימת הנעדרים הארוכה של הגברת הזקנה, אבל זה היה יומו של פאבל נדבד. הצ'כי הוותיק כבש בדקה ה-12 והכפיל את מאזנו עם שער מזווית אלכסונית קשה בדקה ה-56. מרקו די ואיו, ששיחק ביובנטוס בעברו, כבש את השער המצמק של המארחים בדקה ה-74.

רומא - סמפדוריה (נדחה)

רומא המיואשת קיוותה לאסוף נקודות בבית מול סמפדוריה, שרק במחזור האחרון השיגה את ניצחון הבכורה של העונה, אבל מזג האוויר קילקל לכולם את התוכניות. הגשם העז לא הפסיק לרדת ולהפריע להתנהלות על המגרש במספר הדקות ששוחקו, ולשופט פאולו טליאבנטו פשוט לא נותרה ברירה אלא להחזיר על דחייתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

נאפולי - רג'ינה 0:3

הנאפוליטנים ממשיכים בשלהם וביום חגו של אלילם דייגו ארמנדו מראדונה, שמונה למאמן נבחרת ארגנטינה, קיבלו גם הם פסטיבל ארגנטינאי קטן משלהם. הטנק חרמן דניס קיבל שני אסיסטים מהסלובקי מארק האמסיק כדי לקבוע 0:2 כבר בדקה ה-16. בדקה ה-64 מלך שערי הליגה הארגנטינאית לשעבר השלים שלושער ושלח את נאפולי למקום הראשון המשותף עם אודינזה.

קטאניה - אודינזה 2:0

כשהיא נושמת אוויר פסגות איטלקי, יצאה אודינזה למשחק חוץ קשה בסיציליה מול הקבוצה של וולטר זנגה. קטאניה לא הפסידה בבית העונה - עד הערב. אלכסיס סאנצ'ז הצ'יליאני העלה את הזברטה ליתרון בדקה ה-13 ופאביו קוואליארלה סגר עניין בדקה ה-83. אודינזה ראשונה בזכות הפרש שערים עדיף על זה של נאפולי

משחקים נוספים:

קייבו - לאציו 1:1
לקייבו: סרג'יו פליסייר (11). ללאציו: גוראן פאנדב (15)

גנואה - קליארי 1:2
לגנואה: סוקרטיס (25), טיאגו מוטה (56. לקליארי: פאולו ביאנקו (66)

טורינו - אטלאנטה 1:2
לטורינו: ניקולה אמורוסו (62), רוברטו סטלונה (64). לאטלאנטה: סרג'יו פלוקארי (66)

לצ'ה - פאלרמו 1:1
ללצ'ה: דניאלה קאצ'יה (22), לפאלרמו: אדיסון קבאני (88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully