וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון רביעי ברציפות להופנהיים

העולה החדשה ממשיכה להדהים את הבונדסליגה, הפעם עם חזרה מפיגור וניצחון 1:3 בבוכום. ניצחון שלישי רצוף לבאיירן, 1:2 בפרנקפורט

הופנהיים חזרה היום (רביעי) לפסגת הבונדסליגה לאחר שהשיגה את ניצחונה הרביעי ברציפות בליגה הגרמנית, 1:3 על בוכום. העולה החדשה ממשיכה להדהים את גרמניה, כשמלבד להולכת הטבלה, אחרי עשרה מחזורים במאזנה 27 שערי זכות. גם באיירן מינכן המשיכה במגמת ההתאוששות, כשהשיגה ניצחון שלישי ברציפות, 1:2 בפרנקפורט. המבורג חזרה לנצח, 0:2 על שטוטגארט.

בוכום - הופנהיים 3:1

עם חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים, הופנהיים ממשיכה להיות אחד הדברים האופטימיים בכדורגל הגרמני. הפעם היא פיגרה מול בוכום מהתחתית, אבל הראתה גם חוסן מנטלי כשקבעה מהפך מרשים עם שלושה שערים תוך שבע דקות במחצית השנייה, שהחזיר אותה לפסגה. בדקה השנייה דניס גרוטה העלה את בוכום ליתרון בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה, אבל דמבה בה השווה ל-1:1 בדקה ה-64, ודאד איביסביץ' קבע 1:2 מהנקודה הלבנה אחרי שאנדראס בק הוכשל ברחבה, וצ'ינדו אובאסי בהתקפה מתפרצת קבע 1:3 דקה אחרי. הופנהיים לוהטת, בוכום עדיין מתחת לקו האדום.

פרנקפורט - באיירן מינכן 2:1

בסופו של דבר בגרמניה יודעים שאם באיירן תתעורר, קשה יהיה לגנוב מהאימפריה את האליפות, ומסתמן כאילו החששות מתאמתים והבחורים של קלינסמן אכן מתחילים להתחבר. הניצחון השלישי ברציפות בליגה הגיע אחרי מהפך בפרנקפורט, ושוב הבווארים מודים לאלוהים על חזרתו של פרנק ריברי. שער עצמי של מרטין דימיקליס (55) העלה את המארחת ליתרון, אבל מירוסלב קלוסה (65) השווה מתוך הרחבה אחרי בישול של שווינשטייגר, וריברי הגדול (69) כבש את שער הניצחון אחרי בישול של קלוסה. אחרי פתיחת העונה החלשה, באיירן רחוקה ארבע נקודות בלבד מהמקום הראשון. פרנקפורט המאכזבת, מנגד, עדיין קרובה מאוד לתחתית.

המבורג - שטוטגארט 0:2

אחרי שני משחקים ללא ניצחון, המבורג חוזרת להשיג את שלוש הנקודות שמשאירות אותה רחוקה שתי נקודות בלבד מהפסגה. פיוטר טרוחובסקי (17, פנדל) ויוריס מתייסן (73) כבשו את השערים לבחורים של מרטין יול. שטוטגארט, שידעה שניצחון יכול להעלות אותה עד למקום השלישי, נותרה בידיים ריקות.

עוד בגרמניה: הרטה ברלין גברה 0:3 על האנובר משערים של מרקו פאנטליץ' (63), אנדריי וורונין (84) ומקסימיליאן ניקו (90), והתייצבה במקום החמישי. בורוסיה דורטמונד ניצחה 0:1 את פ.צ קלן משער של פלוריאן קלינגה בדקה ה-65.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully