וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הסדר שב על כנו

ליון חזרה למסלול הניצחונות, עם 0:2 על סוגרת הטבלה סושו. פ.ס.ז' הפסידה בבית לטולוז ומארסיי התרחקה מעט מהצמרת עם 1:1 בנאנט

הכל חוזר למסלולו בצרפת? סיכוי סביר שאכן כך הדברים. אחרי הניצחון המשכנע אמש (שלישי) של בורדו על לה האבר 0:4, ליון הרגישה את הלחץ כשאיבדה את המקום הראשון. הערב (רביעי) במסגרת המחזור ה-11, האלופה שבה לנצח, כשגברה 0:2 על האחרונה בטבלה סושו. מארסיי פיספסה הזדמנות נוספת לצמצם פערים, כשחילצה תיקו 1:1 מנאנט וירדה למקום הרביעי. מי שחלפה על פניה בדרך למקום השלישי היא טולוז, שניצלה שער עצמי של קמארה כדי לחזור מפריס עם 0:1 יוקרתי על חשבון החבורה שיכורת ניצחון הקלאסיקו של פול לה גוון.

סושו - ליון 2:0

האלופה יצאה למשחק חוץ מול האחרונה בטבלה בניסיון לקטוע את רצף שלושת המשחקים ללא ניצחון. סושו, למרות כמה משחקים לא רעים העונה, עדיין לא השיגה ניצחון וגם הפעם זה לא היה היום שלה. אחרי מחצית מאופסת הגיע הראשון של ליון. מי אם לא קארים בנזמה ירה מחוץ לרחבה לרשת של טדי רישר בדקה ה-66 והרגיע את המאמן קלוד פואל על הספסל. סושו, בנוסף לכל צרותיה, הספיקה לאבד את כוכבה סטפן דלמא בכרטיס אדום (81) ובתוספת הזמן גם את הבלם דמיאן פרקיס. בנזמה דאג להכפלת התוצאה, כשבישל למחליף ססאר דלגאדו את שערו הראשון בליגה הצרפתית בדקת הסיום.

נאנט - מארסיי 1:1

אחרי ההפסד הביתי המכאיב בקלאסיקו לפ.ס.ז' 4:2 - והסיפור סביב סירובו של חאטם בן ארפה להתחמם באותו משחק, עניין עליו הוא הספיק להתנצל בפני מאמנו אריק גרטס כשהתפרץ למסיבת עיתונאים ועשה זאת לעיני כל - במארסיי רצו 3 נקודות שיחזירו את החיוך לפנים. בן ארפה חזר להרכב, אבל דווקא רמי מרבאל המקומי כבש שער אדיר בדקה ה-44 אחרי כדור קרן שנהדף לעברו מחוץ לרחבה. מארסיי השיגה את הנקודה בדקה ה-78, כשבקארי קונה סיים מתפרצת קטלנית. כריסטיאן בקאמנגה הורחק משורות המארחים בדקה ה-81, אבל התוצאה נותרה בעינה ומארסיי כבר רביעית.

פ.ס.ז' - טולוז 1:0

אז מסתבר שלא הרבה השתנה בפריס. הניצחון במארסיי הקפיץ את מניותיה של הקבוצה מהבירה, אבל הערב הם חזרו לשגרה ובעטו בדלי אותו מילאו כל כך יפה בקלאסיקו ביום ראשון. טולוז ממשיכה להפתיע ולהישאר בצמרת בניגוד לציפיות. בדקה ה-66 הוגבה כדור קרן של טולוז, לאנדרו יצא וטען לעבירה של פופאנה עליו, אבל השופט לא שרק והכדור נכנס פנימה דווקא מהבלם המקומי זומנה קמארה. טולוז עולה למקום השלישי, מרחק שלוש נקודות מליון.

לה מאן - אוקזר 2:0

לה מאן מתחילה לאבד גובה, וזה קורה דווקא מול קבוצת הפרווה של אוקזר - אחת מקבוצות החוץ החלשות בליגה בשנים האחרונות. דניס אולייש כבש את שעריו הראשונים העונה תוך 4 דקות (35 ו-39) וסידר לז'אן פרננדז ניצחון חוץ ראשון העונה.

משחקים נוספים:

מונאקו - נאנסי 1:3
למונאקו: פרדריק נימאני (32), ניקולה פוקריבאץ (64), אלכסנדרה ליקאטה (87). לנאנסי: יוסוף חאג'י (77)

קון - ניס 1:1
לקון: סטיב סבידאן (66). לניס: לוק רמי (83)

גרנובל - ליל 0:0

ואלנסיין - ראן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully