וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאריס: גם פדרר בשלב הבא

המדורג שני בעולם נזקק לשובר שוויון במערכה השניה כדי לנצח 4:6 6:7 את רובין סודרלינג השוודי. זוגות: רם וסוארז ניצחו את מונפיס וסימון

אלוף טורניר פאריס מהשנה שעברה, דויד נלבנדיאן, גבר היום (רביעי) על ניקולאס קיפר הגרמני 6:7 (5), 3:6 והעפיל לסיבוב השלישי של טורניר המאסטרס היוקרתי (סך פרסים 2.27 מיליון יורו) ויפגוש בסיבוב הבא את בן ארצו הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו, המדורג 7 בעולם. צמד הארגנטינאים, השותפים נבחרת הדייויס הלאומית, נפגשו כבר פעמיים בשבועות האחרונים (בטורנירי באזל ומדריד), עם ניצחון אחד לכל אחד (בסך הכל 1:2 לנלבנדיאן בקריירה במפגשים בין השניים).

רוג'ר פדרר עלה למשחקו מול רובין סורלינג השוודיבידיעה שכל דבר פחות מניצחון יהווה הפתעה ענקית, במיוחד בהתחשב בכך שרוב המדורגים הבכירים ניצחו מוקדם יותר, והעפילו לשלב הבא. פדרר עשה בדיוק את זה, אבל במשחק לא קל בכלל. במערכה הראשונה ניצח השוויצרי 4:6, ובשניה נזקק לשובר שוויון כדי לנצח 6:7, בסיומו של משחק שארך שעה ורבע. פדרר יפגוש בשלב הבא את מרטין צ'יליץ' הקרואטי, שגבר על הספרדי מרסל גרוניירס 4:6, 6:7.

דויד פרר הספרדי ראה את סיכוייו לשחזר את העפלתו לטורניר המאסטרס בשנחאי נמוגים היום, לאחר שנוצח על ידי הגרמני פיליפ קוהלשרייבר 6:3, 6:2. בסיבוב הבא יפגוש הגרמני את ג'יימס בלייק האמריקאי, שגבר על סימונה בוללי האיטלקי 7:6 3:6 4:6. ג'יל סימון (שמיני בעולם), לעומת זאת, שיפר את סיכוייו לטייל לסין לאחר שהוסיף היום 15 נקודות למאזנו אחרי ניצחון על איגור אנדרייב הרוסי 3:6, 5:7, על אף שפיגר 4:0 במערכה השנייה. בסיבוב הבא מחכה לסימון אנדי רודיק האמריקאי.

רפאל נדאל, שכבר הבטיח בכל מקרה את המקום הראשון בסיום העונה, גבר בלי קשיים מיוחדים על פלורן סרה הצרפתי 4:6, 2:6, ויפגוש בסיבוב השלישי את גאל מונפיס המקומי. נדאל, שמקווה לזכות בתואר התשיעי שלו העונה, שיפר את מאזנו המדהים העונה ל-10:81.

ניקולאי דוידנקו, אחד מבין חמישה טניסאים שכבר הבטיחו את השתתפותם בטורניר המסכם של השנה (זו השנה החמישית ברציפות של הרוסי), גבר על איוון ליוביצ'יץ' הקרואטי 6:7 (5), 5:7. בסיבוב הבא מחכה לו תומאס ברדיץ' הצ'כי, שגבר 5:7, 3:6 על סטאניסלס ואווינקה השוויצרי.

בטורניר הזוגות, הצליחו לנצח הערב אנדי רם וברונו סוארז מברזיל את גאל מונפיס וג'יל סימון, ועלו לשלב הבא. הישראלי וחברו לא התקשו במערכה הראשונה, אותה סיימו ב-1:6 קליל, אך במערכה השניה נזקקו לשובר שוויון כדי להשיג את הניצחון המיוחל, ולהדיח את שני שחקני היחידים המצוינים. בסיבוב הבא יפגשו רם וארליך את דניאל נסטור הקנדי וננאד זימונז'יץ הסרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully