וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אוסישקין פותחת עונה

29.10.2008 / 14:10

הקבוצה שהוקמה על ידי אוהדיה, תפתח את משחקיה בליגה א' במפגש מול גני תקווה. המאמן אורי שלף: "המטרה המוצהרת: לעלות ליגה"

הפועל אוסישקין תחל מחר (חמישי, 20:30, הדר יוסף) את עונת הכדורסל 2008/9 בליגה א' מרכז כשתפגוש את מכבי גני תקווה אותה מדריך שחקן נבחרת ישראל לשעבר חנן קרן. כזכור, עמותת הפועל אוסישקין הוקמה בקיץ שעבר על ידי אוהדי הפועל תל אביב, לאחר הריסתו של אולם אוסישקין. בעונתה הראשונה מנתה העמותה כ- 700 חברים ומכרה כ- 250 מינויים למשחקי הקבוצה שסיימה את העונה שעברה עם ממוצע של 500 צופים למשחק ועם שיא של 1500 צופים במשחק גמר הגביע שחתם עונה מושלמת עם אליפות ליגה ב' וגביע האיגוד. העונה תשתתף הקבוצה בליגה א' כאשר המטרה המוצהרת היא המשך טיפוס במעלה הליגות.

בעמותה שמו להם ליעד להגיע בשנה הנוכחית ל-1000 חברים ועד עתה כבר רשומים כ- 500 חברים. לפני המשחק ביום חמישי יוצבו עמדות החתמה לעמותה וכן ימכרו ויחולקו המינויים לעונת 2008/2009 ש- 200 מהם כבר נמכרו. הקבוצה חתמה על הסכם אימוץ עם חברת ארומה, שתהיה הספונסר הראשי של הקבוצה.

"המטרות העיקריות שלנו הן אליפות ליגה א' והעפלה לליגה הארצית בסוף העונה", אמר מאמן הקבוצה אורי שלף לקראת פתיחת העונה, "וכן זכיה בגביע האיגוד ,שכולל גם את קבוצות הליגה הארצית. בנינו קבוצה חזקה ואטרקטיבית שנשענת על הסגל משנה שעברה ובעיקר על טוהר חיימוביץ והותיקים ארז זייציק, שחר גואטה וגלעד שמחוני שימשיך בתפקיד הקפטן גם העונה. צירפנו שחקנים עם הרבה נסיון כמו עופר נעים וניר גלאון ואת רועי גופר שהיה השחקן המצטיין בליגה הארצית בעונה שעברה והכל על מנת שנוכל לשמח ולייצג בגאווה את אלפי האוהדים שמלווים אותנו בפרויקט המדהים הזה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully