וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון הידקה את טבעת ההבטחה

הסלטיקס הצהירו שהמטרה היא ריפיט, ואחרי שקיבלו טבעות, גיבו זאת עם 85:90 על קליבלנד. אודן נפצע, הלייקרס הביסו את פורטלנד 76:96

חברים, זה התחיל. הלילה (בין שלישי לרביעי) יצאה לדרך עונת 2008/09 ב-NBA, עונה שצפויה להיות מרתקת ואיכותית. יריית הפתיחה נשמעה בבוסטון, שם נערך טקס בו קיבלו שחקני האלופה בוסטון סלטיקס את הטבעות, והונף הדגל שרשום על שמם של המאמן דוק ריברס, הקפטן פול פירס ושאר חבריהם. בוסטון, שקצת קירטעה במשחקי האימון, לא מעדה בפרימיירה החגיגית. לברון ג'יימס וקליבלנד היו שותפים מלאים למשחק הפתיחה, אך הקבאלירס לא הצליחו לגנוב את ההצגה והפסידו לסלטיקס 90:85, תוך שהם נכנעים ל-27 נקודות של פול פירס.

לא רק האלופה שיחקה הלילה, אלא גם סגניתה. לוס אנג'לס לייקרס אירחו את קבוצת העתיד, פורטלנד טריילבלייזרס, והבהירו לה שבינתיים ההווה הוא הוליוודי עם ניצחון קליל 76:96. למה קליל? כי גרג אודן, האיש והמזל, נפצע ברגלו הימנית כבר במשחק הפתיחה, ואחרי שהושבת כל העונה שעברה בשל פציעה, פורטלנד שוב מחסירה פעימה בגללו.

עיר גדולה נוספת שחגגה את פתיחת העונה היא שיקגו. הבולס ממש לא הרשימו במשחקי ההכנה, אבל התחברו בדיוק בזמן, כשניצחו את מילווקי 95:108.

בוסטון סלטיקס - קליבלנד קבאלירס 85:90

דגל האליפות ה-17 הונף אל על, המאמן דוק ריברס ושחקניו ענדו טבעות, ואחרי הטקס המרגש, בוסטון סלטיקס החלה את המסע הארוך והמפרך אל תואר אליפות שני רצוף. אבל הם נאלצו להזיע. לברון ג'יימס והחבר'ה רק רצו להוכיח ליריבה שהיא לא תלקק דבש העונה, וכבר במשחק הפתיחה עשו צרות לירוקים.

הקאבס הוליכו 22:28 בסיום הראשון, ושמרו על הקצב עד למחצית בה הוליכו 43:50. בוסטון התעוררה בשלישי, שמרה כמו שהיא יודעת לשמור ועצרה את האורחים על 13. המשחק נשאר צמוד עד לסיום, אבל ג'יימס (22 נקודות ב-9 מ-21, 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים) החטיא 41 שניות לסיום והחטיא פעמיים מהעונשין 11 שניות לסיום. לפעמים גם למלך רועדת היד. "אנו מברכים אותם, היתה להם עונה מצוינת ואני שמח בשבילם", אמר בסיום פורוורד האורחים אנדרסון ורז'או (9 נקודות). זידרונאס אילגאוסקאס הוסיף 15 למפסידים, מו וויליאמס תרם 12.

"הלילה הזה מוקדש רק לקבוצה אחת בעולם, אנחנו", אמר בסיום המאמן המנצח דוק ריברס, "ועכשיו אני שמח שנוכל להתרכז בכדורסל". הקפטן פול פירס הוביל את האלופה עם 27 נקודות (10 מ-19) ו-4 אסיסטים. ראג'ון רונדו קלע 14 ומסר 6, קווין גארנט הסתפק ב-11 ו-6 ריבאונדים וריי אלן תרם 8 (2 מ-9).

שיקגו בולס - מילווקי באקס 95:108

השוורים מיונייטד סנטר קיבלו בדראפט את דרק רוז ובעיר הרוחות חיכו לראות מה יעשה הילד. רוז עלה וירד מהספסל, ובין לבין הספיק לתת הופעה לא רעה של 11 נקודות ו-9 אסיסטים ב-32:12 דקות. הבולס ניצחו בהפרש קטן בכל ארבעת הרבעים, ונהנו מיום טוב של לואל דנג (21 נקודות ב-8 מ-13). טיירוס תומאס היה מצוין עם 15 ו-10 ריבאונדים, דרו גודן הוסיף 13 ו-8 ריבאונדים ובן גורדון הפציץ 18 מהספסל. קירק היינריך תרם 15 ו-7 אסיסטים לבולס, שפותחים ברגל ימין את העונה. מייקל רד בער במילווקי עם 30 ב-10 מ-19, אבל קיבל עזרה רק מריצ'רד ג'פרסון (15 נקודות ב-5 מ-17).

לוס אנג'לס לייקרס - פורטלנד טריילבלייזרס 76:96

לא מעט פרשנים חוזים שאת תואר האליפות יחגגו בתום העונה בסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס. לא מעט פרשנים חוזים שבשנים הקרובות פורטלנד הולכת לחדש את ימיה כאחת הקבוצות החזקות בליגה. הלילה השתיים נפגשו, ואיך לומר קצת בעדינות, מאבק חריף לא היה שם. משחקו הראשון של גרג אודן ב-NBA לא היה ארוך. הסנטר של פורטלנד הושבת כל העונה שעברה בגלל פציעה, והלילה הבכורה שלו התקלקלה כשנפצע ברגלו הימנית. אין מה לומר, בחור עם טונות של מזל. אודן שיחק 12:51 דקות לפני שיצא החוצה בשלהי המחצית הראשונה, כשבאמתחתו 0 נקודות (0 מ-4 מהשדה), 5 ריבאונדים וחסימה. בהעדרו, טרוויס אאוטלו לקח פיקוד עם 18 נקודות, ורודי פרננדז הספרדי הרשים עם 16 ב-29:03 דקות.

אבל היי, זו הלייקרס מהצד השני. ההוליוודים שלטו במשחק למן הפתיחה, כשעל הפרקט מחייכים ג'ק ניקולסון, דנזל וושינגטון ו...דייויד בקהאם. שחקניו של פיל ג'קסון הוליכו 34:49 במחצית, ועצרו את האורחים על 34.5 אחוזים מהשדה, תוך שהם גומרים משחק עם 46.8. הסנטר אנדרו ביינום חזר לעניינים עם 8 נקודות, פאו גאסול הוסיף 15 ו-7 ריבאונדים ולאמאר אודום עלה מהספסל כדי לקלוע 9. את כל העסק חיבר קובי בריאנט עם 23 נקודות, 11 ריבאונדים, 5 אסיסטים וגם 5 איבודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully