וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "הייתי כל כך שמן שנגמרו לי הבגדים"

בעודו מתאושש מהפציעה שאיימה להשבית לו את הקריירה, מספר רונאלדו הגדול על התקופה הקטנה, ועדיין רוצה לחזור לנבחרת

לפעמים, לא חשוב כמה הקריירה שלך היתה גדולה - כמה שנים רעות יהרסו הכל. כזה הוא המקרה של רונאלדו. רונאלדו הגדול, רונאלדו המקורי, רונאלדו שבתקופתו הטובה - היה לא רק החלוץ הטוב בעולם, כי אם השחקן הטוב בעולם, ואחד האנשים שקידמו את הענף הכי הרבה בשנותיו. אלא שמאז אותה תקופה גדולה, הפך הסיפור של החלוץ החייכן מסינדרלה לטרגדיה יוונית. שלל פציעות גרמו לירידה בכושרו, לדקות משחק מועטות, וכמעט לפרישה. בכל פעם שנראה היה שהנה, הוא חוזר - רונאלדו הוכיח אחרת, ונפצע שוב, ועולם שלם כאב את כאבו.

הפציעה האחרונה היתה בפברואר האחרון, אז נפגע החלוץ באופן קשה בברכו, וכמעט סיים את הקריירה. אלא שרונאלדו נחוש לשוב למגרשים, והערב (שלישי), הוא גם סיפר לתקשורת המקומית על התקופה הנוראית שעבר. "לא הייתי יכול להיות שמן יותר", סיפר החלוץ על מצבו הבריאותי הרעוע בחודשים האחרונים, "כבר לא היה לי מה ללבוש, נגמרו לי הבגדים. כשיש הכל על השולחן זה נחמד ואתה מעלה במשקל - אבל להוריד אותו זה החלק הקשה".

כעת, המטרה של החלוץ המופלא היא לא רק לשוב למגרשי הכדורגל, כי אם לבמה המרכזית - נבחרת ברזיל, לא פחות. "אני עושה הקרבות רבות, ובהחלט - עדיין חולם לשחק בנבחרת הברזילאית. יש לי היסטוריה ארוכה בשורותיה, והיא חלק משמעותי בחיי", אמר החלוץ, והוסיף שהוא יודע שהדרך היחידה שלו לקבל זימון מחודש היא באמצעות יכולת טובה בקבוצה כלשהי. כרגע, רונאלדו שחקן חופשי, ובעוד שהוא הוזכר כמועמד להצטרף למספר מועדונים אירופאיים בכלל ואנגלים בפרט, עושה רושם שבינואר הקרוב, עם פתיחת מועד ההעברות, העניינים צפויים להתבהר במעט. נקווה שעד אז תהיה חולצה שעדיין תעלה עליו.

  • עוד באותו נושא:
  • רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully