וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "חבל שקיבלנו שלושה שערים מצחיקים"

28.10.2008 / 22:10

מאמן בית"ר ירושלים ראובן עטר לא היה מרוצה מיכולת קבוצתו ובמיוחד מהשוער אריאל הרוש ("אין לי מה להגיד לו"), אבל עדיין לא מבטיח לקאלה מקום בהרכב. גיא לוזון: "חלק מהמחליפים יקבלו את הצ'אנס בליגה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בני יהודה מתקשה אמנם בליגת העל, אבל בגביע הטוטו עושה קבוצתו של גיא לוזון חיל, כשהעפילה הערב (שלישי) לרבע הגמר המפעל, לאחר ניצחון 2:3 על בית"ר ירושלים במסגרת המחזור החמישי בבית א'.

עטר: "באופן כללי לא הייתי מרוצה"

בבית"ר ירושלים קיבלו את ההפסד במגמה מעורבת. המאמן ראובן עטר לא התרגש יתר על המידה מההפסד, אבל בכל זאת לא היה מסופק מהיכולת שהציגו שחקניו. על סיכויי הקבוצה שפחתו להעפיל לרבע הגמר אמר המאמן: "מלכתחילה הקבוצה לא התחילה טוב את המשחקים במפעל הזה, והיום חבל שקיבלנו שלושה שערים מצחיקים. לא דיברתי עם אריאל הרוש, אין לי מה להגיד לו. זה קרה לגדולים ממנו".

עטר אף התייחס להרכב המחליפים שהעלה: "היו כאלה שהרשימו מבחינת הנחישות, אבל באופן כללי לא הייתי מרוצה, במיוחד מהמחצית הראשונה. לא לחצנו מספיק ולא תקפנו במחצית השנייה. הם הסתגרו ואנחנו קצת יותר תקפנו, אבל זה לא מספיק. נעשה את הכול בכדי לחזור לליגה בכוחות מחודשים עם כל הסגל החזק". עטר ניסה להפחית בחשיבות ההפסד והמפעל: "גביע הטוטו, וזה לא אנחנו המצאנו, נועד כדי להריץ הרכבים ושחקנים שבדרך כלל לא משחקים. אני מאוכזב מהתוצאה ומהרבה דברים. היו כמה דברים שהיו בסדר, אבל אני לא מתנחם בזה".

המאמן אף התייחס לסוגיית השוער: "טברטקו קאלה צפוי לחזור לאימונים מלאים ביום חמישי ואז ייבחן מצבו הבריאותי וכשירותו למשחק מול הפועל תל אביב ביום שני". לשאלה האם קאלה יפתח בהרכב אמר עטר: "חכו ותראו". לגבי המשחק מול הפועל הוסיף: "כעת אנחנו עם הפנים לליגה. אחרי שלושה משחקי בית בהם לא ניצחנו, אנחנו צריכים לתת לקהל שלנו ניצחון במשחק הזה".

לוזון: "שאלה קשה - ההבדלים בין גביע הטוטו לליגה"

"משחק טוב של הקבוצה", אמר בסיום המאמן גיא לוזון. "כבשנו שלושה שערים ויכולנו לכבוש עוד. הכי חשוב שניצחנו. חלק מהמחליפים ששיחקו עשו עבודה טובה ויש כמה מהם שיקבלו את הצ'אנס בשבת בליגה בעקבות המשחק הטוב שלהם. נצטרך להתנהג באותה צורה גם בליגה - מגיעים למצב ומבקיעים. ההוראות הן אותן הוראות גם בגביע הטוטו וגם בליגה. זאת שאלה קשה למה בליגה אנחנו נראים אחרת לגמרי. אין לי ספק שניצחון יוסיף לביטחון של השחקנים".

לוזון התייחס גם להתמודדות הצפויה מול בית"ר בעוד כשבוע וחצי בליגה ואמר: "אין שום ספק שבליגה, בהרכבים מלאים זה יהיה סיפור אחר. זה לא ההרכב של בית"ר וגם לא שלנו, אבל אין שום קשר בין המשחק היום למשחק הליגה".

קובי מויאל, שגדל בביתר ומושאל לקבוצה מהשכונה, כבש את השער השלישי במשחק. בסיום הוא אמר: "מאוד משמח אותי לכבוש מול בית"ר. לא משנה אם זה אימון, גביע הטוטו או בליגה. אני שמח שניצחנו. צריך הרבה מאוד אמונה ועבודה קשה כדי להביא את אותה יכולת ואת אותן תוצאות גם לליגה. יש כאן קבוצה מצוינת. אני מאמין שיהיה בסדר. אני מקווה שכבר בשבת יראו שינוי. זה משחק מאוד קשה, אבל התוצאה הזו נתנה לנו הרבה ביטחון. נבוא לקופסא ונעשה הכול על מנת להוציא תוצאה טובה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully