וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פרטיזן בלגרד הדהימה את ריאל מדריד

הסרבים הצעירים הפתיעו את הספרדים העדיפים 77:81 במחזור השני של היורוליג. צסק"א הביסה את פאניוניוס ביוון 52:86, מילאנו - פילזן 81:71

אחרי שכל הליגות האירופאיות כבר נכנסו לעניינים, נפתח הערב(רביעי) המחזור השני ביורוליג, כשמעתה - אין יותר תירוצים. קבוצות כבר מתחילות להיכנס לעניינים, וכל הפסד עשוי להשפיע באופן ישיר על ההמשך.

בית ד' הציג לראווה שלושה משחקים, כששלושת הגדולות - צסק"א, ריאל מדריד ואפס פילזן, פגשו בשלוש האנדרדוגיות - פאניוניוס, פרטיזן ומילאנו בהתאמה, ולא הופתעו. בבית ב' שוחק משחק אחד, כשפרוקום סופוט הפולנית שחטה את נאנסי 62:91.

פרוקום סופוט - נאנסי 62:91

על הנייר, נאנסי וסופוט הן שתי הקבוצות החלשות ביותר בבית. ההפסדים שלהם במחזור הראשון, לסיינה וברצלונה בהתאמה, לא הפתיעו אנשים רבים, וברור לגמרי היה שסיכוייה של המפסידה הערב להעפיל לטופ 16 יהיו קלושים. לרוע מזלה של נאנסי, לא רק שהיא הובסה, כי אם הרי שהיכולת הזאת בוודאי לא תספיק להמשך.

הרבע הראשון דווקא הסתיים ביתרון 14:19 לזכות הצרפתים, אלא שמשם והלאה השתנה לו המשחק. לחדרי ההלבשה ירדו הפולנים בשוויון 32:32, והמחצית השניה כבר היתה אופרה אחרת. אחרת לגמרי. זה התחיל עם רבע שלישי של 16:28, והמשיך עם רבע אחרון מפלצתי בו הביסו הפולנים 15:31, כדי להגדיל את היתרון ולהשיג ניצחון גדול. דניאל יואינג הוביל את המנצחים עם 32 נקודות באחוזים מצוינים, בעוד האמריקאי השני, דייויד לוגן, הוסיף 18. מהצד השני, 17 נקודות של סיריל ג'וליאן היו לפרוטוקול בלבד.

פאניוניוס - צסק"א מוסקבה 86:52

לא ככה רצו בפאניוניוס לראות את משחק הבית הראשון של המועדון ביורוליג. לרוע מזלם של היוונים החביבים, הם פגשו את אלופת אירופה המכהנת, וחטפו תבוסה 86:52. הרוסים נטלו את ההובלה כבר מוקדם מאוד במשחק, ולא הביטו אחורה עד הסיום. זה לא הפריע לאוהדים היוונים לחגוג את משחק הבית הראשון, ולעודד בחוזקה לכל אורך 40 הדקות.

הרבע הראשון הסתיים ב-16:27 לזכות צסק"א, שירדה לחדרי ההלבשה עם יתרון משמעותי עוד יותר - 24:45. משם, זה היה גארבג' טיים אחד ארוך, שהסתיים רק בשריקה לסיום המשחק. ארזם לורבק המצוין הוביל את אלופת אירופה עם 17 נקודות, בעוד ניקוס זיזיס, שעלה מהספסל, הוסיף 14. הקלע המוביל של היוונים הסימפטיים היה ברנקו צ'בוטקביץ' עם 14.

פרטיזן - ריאל מדריד 77:81

למרות ההיסטוריה המכובדת, עד היום, פרטיזן בלגרד מעולם לא ניצחה את ריאל מדריד. בין השתיים נערכו כבר 12 משחקים, אך בכולם היתה ידה של הספרדית על העליונה. היום, כאמור, הרצף הזה הסתיים, ובגדול. פרטיזן הראתה כי מדובר בקבוצה צעירה ולוחמנית, נחושה, ומוכשרת, שיכולה לגרום לכל קבוצה באירופה צרות - על אחת כמה וכמה כשהמשחק מתרחש בסרביה.

הרבע הראשון היה שייך לסרבים, שפתחו נפלא והובילו 13:21 אחרי עשר דקות. אל המחצית ירדה פרטיזן ביתרון נאה 38:44, הרבה בעזרתו של אלכנסדר ראסיץ'. אלא שברבע השני הצליחו לסגור הספרדים את הפער, ולעשר הדקות המכריעות עלו כשהם ביתרון בן שתי נקודות. ברבע האחרון הראו הסרבים הצעירים בגרות רבה, והצליחו לנצח בסופו של דבר 77:81, במה שעשוי להתברר כהפתעת המחזור. ראסיץ' הוביל את פרטיזן עם 18, כשמילנקו טפיץ' הוסיף 16 משלו. עבור ריאל, 19 של סרחיו לול, הכוכב העולה, לא הספיקו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ארמני מילאנו - אפס פילזן 81:71

בגמר גביע קוראץ' של 1996 נפגשו אפס פילזן וארמני מילאנו (שאז, כמובן, החזיקה בשם אחר), ובסיומו של משחק מותח וצמוד ניצחו הטורקים בנקודה. אלא שמאז עברו הרבה מים בנהר, ומילאנו התקשתה לשוב למרכז במת הכדורסל האירופאי. העונה, עם סגל די בינוני, ספק אם האיטלקים יצליחו להגיע רחוק ביורוליג, ודוגמה לכך קיבלנו היום מול פילזן.

הטורקים הצליחו לפתוח פער קטן ברבע השני, כדי לרדת לחדרי ההלבשה ביתרון 33:43. המומנטום המוצלח של אפס פילזן המשיך גם ברבע השלישי, ורבע אחרון מוצלח של האיטלקים לא הספיק להם כדי לשוב למשחק, והיה צמצום נזקים בלבד. מילוש וויאניץ' הוביל את הטורקים עם 19, בעוד בוטסי ת'ורנטון הוסיף 17. דייויד הוקינס קלע 20 למילאנו.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully