וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר לחוצה לחזור לפסגה

הנראזורי, שסיימו ב-0:0 ביום ראשון ואיבדו את הבכורה, מתארחים אצל פיורנטינה, אדריאנו מחוץ לסגל. סיינה אצל מילאן, סמפדוריה ברומא

עם המנוחה מליגת האלופות, קידמת הבמה עוברת אל הליגה האיטלקית, בו ישוחק המחזור התשיעי ששוב עשוי לנפק לא מעט דרמות כפי שראינו בתחילת השבוע. אינטר של ז'וזה מוריניו איבדה את המקום הראשון ומקווה לזכות בו שוב נגד פיורנטינה בחוץ כאשר הפרשה שמעיבה על האווירה אצל האלופה היא הדחתו מהסגל של אדריאנו על ידי ז'וזה מוריניו.

יובנטוס וקאלודיו ראניירי רוו נחת במחזור האחרון עם ניצחון קטן על טורינו בדרבי, אך הדרך של הגברת הזקנה לנחלה ארוכה וחייבת לעבור בבולוניה. רומא ולוצ'יאנו ספאלטי יחפשו ניצחון שלישי העונה והם פוגשים את סמפדוריה. מילאן תקווה לאסוף את הנקודות בבית מסיינה. כל המשחקים ייפתחו ב-21:30.

פיורנטינה - אינטר (ספורט 5)

בצל ה-0:0 של האלופה מול גנואה פרשה חדשה מעיבה על מה שקורה באינטר, אחרי שכלי התקשורת באיטליה מדווחים כי אדריאנו נשלח הביתה על ידי זו'זה מוריניו בשל בעיות משמעת. המאמן סירב להתייחס לדברים ואמר: "דיברתי עם השחקנים שהייתי צריך לדבר", אמר הפורטוגלי במסיבת העיתונאים כדי להסביר מה קרה.

אחת האופציות לאי הכללתו של הברזילאי בסגל לקראת המשחק מול פיורנטינה היא הדיווחים כי לאחר התיקו מול גנואה יצא אדריאנו למועדון לילה עד שעה מאוחרת וכתוצאה מכך הגיע לאחד האימונים באיחור. גם החלוץ ז'וליו קרוז לא ישחק בפיורנטינה אחרי שלא מילא הוראות טקטיות נגד גנואה.

מנגד, בפיורנטינה מקווים לאסוף ניצחון חמישי ברציפות, אחרי שביום ראשון התגברה הקבוצה על פאלרמו 1:3. ללא אלברטו ג'ילארדינו המורחק, המאמן צ'זארה פראנדלי מקווה להוציא נקודות: "זה משחק שיראה לנו מה אנחנו יכולים להשיג בתנאים האלה ולראות אם אנחנו יכולים להשיג מקום גבוה בחלק העליון של הטבלה".

בולוניה - יובנטוס

הרבה מזל היה בשבת האחרונה לקלאודיו ראניירי, שניצח בדרבי 0:1 את טורינו והרגיע את הרוחות אצל הגברת הזקנה. אך גם ראניירי יודע שללא ניצחון על בולוניה, שום דבר לא שווה. יובה, שנמצאת במקום ה-11, תאפשר מנוחה לאלסנדרו דל פיירו, אחד השחקנים היציבים בקבוצה הלא יציבה, מה שאומר שוינצ'נזו יאקינטה יקבל את ההזדמנות בהרכב. ניקולה לגרוטלייה, שדווקא כן היה בתוכניות של ראניירי, לא ישחק בגלל פציעה. מאורו קמוראנסי, שחזר ממש לא מזמן מפציעה, יפתח על הספסל וישולב בעת הצורך. הגברת הזקנה לא הפסידה לבולוניה כבר עשר שנים ומקווה לא לעשות את ההיסטוריה השלילית דווקא עכשיו.

מילאן - סיינה

גם אצל הרוסונרי יודעים שבמחזור האחרון הם ניצלו ממבוכה בחוץ מול אטאלנטה אחרי שקאקה כבש בדקה ה-80. כעת הם מתכוונים לאסוף ניצחון שישי העונה, שעשוי להעלות אותם למקום הראשון. לקראת המשחק בסן סירו אמר קרלו אנצ'לוטי: "יש לנו הזדמנות טובה לחזור לראש הטבלה עם שני המשחקים הקרובים שלנו בבית. עכשיו יותר מתמיד אנחנו צריכים לנצל את המשחקים האלה ולנצח". הרוסונרי יפתחו ללא מתיו פלמיני, רונאלדיניו וכנראה גנארו גאטוסו.

רומא - סמפדוריה

הצרות של לוצ'יאנו ספאלטי לא פוסקות ואחרי שהפסידה במחזור האחרון של הצ'מפיונס 1:0 לצ'לסי, היא נוצחה גם בליגה 3:1 לאודינזה והכיסא של מאמנה ממשיך להתנדנד בעוצמה.
הג'ילארוסי השיגו עד עכשיו שבע נקודות בלבד מתוך 24 אפשריות וכעת הם פוגשים יריבה שהשיגה את ניצחון הבכורה שלהם בליגה ביום ראשון אחרי 0:2 על בולוניה. רומא תאלץ להסתדר ללא אלברטו אקווליני שייעדר לפחות בשבועיים הקרובים כמו גם ז'וליו באפטיסטה.

קטאניה - אודינזה

מוליכת הטבלה הגאה, אודינזה, לא ממש חשבה שיש סיכוי שהיא תצעיד את הליגה אחרי שמונה מחזורים במקום הראשון. כעת מצפה לה מבחן לא פחות חשוב מול קטאניה, שגם היא נתנה העונה מספר איתותים לכך שיש לה רצונות להתברג בצמרת. וולטר זנגה, מאמן קטאניה, אמר לקראת המשחק: "אני מעדיף לשחק רע ולזכות בניצחונות מאשר לקבל מחמאות ולהישאר מאחורה בטבלה".

נאפולי - רג'ינה

גם נאפולי עוברת עד עכשיו עונה מצוינת ומאמנה, רג'ה, קיבל הודעת טקסט מחמיאה ממאמן אנגליה, פאביו קאפלו, על העבודה הטובה שהוא עושה שם. אחרי הניצחון על יובה 1:2 בנאפולי מבינים היטב שאם יש מקום שאסור להם לאבד נקודות זה מול רג'ינה, שמסובכת במקום האחרון בטבלה. "האוהדים יכולים לחלום עם עיניים פתוחות אבל אנחנו נצטרך להישאר מפוקסים במשחק נגד רג'ינה, לה אין מה להפסיד", אמר אדוארדו רייה, מאמן נאפולי. "יש לי קושי ללכת לישון וכל הזמן זה הופך להיות קשה יותר".

יתר המשחקים:

טורינו - אטאלנטה
לצ'ה - פאלרמו
גנואה - קליארי
קייבו - לאציו

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully