וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: דל פוטרו ניצח ומתקרב למאסטרס

הארגנטינאי גבר 0:6, 4:6 על אנצ'יץ' בפאריס, עלה לשמינית הגמר וקרוב לשנגחאי. מונפיס ניצח את מונאקו, דג'וקוביץ' את טורסונוב

חואן מרטין דל פורטו קרוב להבטיח את מקומו בטורניר המאסטרס אחרי שניצח את מריו אנצ'יץ' 0:6, 4:6 בסיבוב השני של טורניר פאריס מסדרת המאסטרס. דל פוטרו, המדורג שביעי במירוץ למאסטרס, זכה בארבעה טורנירים רצופים השנה ונמצא בכושר מצוין עם הרבה נחישות לקראת שנגחאי.

הארגנטינאי השיג את הכרטיס לשמינית הגמר אחרי ניצחון חלק במערכה הראשונה ושבירה נוספת במערכה השנייה סידרה לו תוך שעה ורבע מפגש מול ניקולאס קיפר או דויד נלבנדיאן, שניצח אותו בחצי הגמר בשבוע שעבר בשוויץ.

"שיפרתי מאוד את המשחק שלי והיה לי קיץ מצוין בארצות הברית", אמר דל פוטרו בסיום המשחק. "לא שיניתי את הטקטיקה שלי אבל אני משחק יותר אגרסיבי וכעת הסרבים שלי טובים. המפתח להיות שחקן טוב הוא לשחק טוב יותר את הנקודות החשובות וזה מה שאני עושה עכשיו".

נובאק דג'וקוביץ' דהר גם הוא לשמינית הגמר אחרי ניצחון חלק תוך 54 דקות על דמיטרי טורוסונוב, שפרש במצב של 2:6, 3:4. לסרבי היו חמש אפשרויות שבירה במהלך המערכה הראשונה, ששתיים מהן נוצלו. הסרבי, המדורג 3 בעולם, יפגוש בשלב הבא ככל הנראה את ג'ו-וילפרד צונגה, במידה וזה יצלח את הסיבוב השני.

גם אנדי רודיק הבטיח את מקומו בשלב הבא אחרי 3:6, 4:6 על פליצ'יאנו לופז והשלים ניצחון חמישי מתוך חמישה מפגשים על הספרדי. במשחק שבו הוכו 25 אסים האמריקאי שבר פעם אחת בכל מערכה, מה שהספיק לו לשמינית הגמר. עוד קודם לכן גאל מונפיס היה הראשון שהבטיח את מקומו בשמינית הגמר עם 4:6, 4:6 צמוד נגד חואן מונאקו, שהגיע מהמוקדמות. הצרפתי יפגוש ככל הנראה בשלב הבא את רפאל נדאל. "אני יודע שהמשחק שלי מתאים לנדאל וזה תלוי בי מציאת הנשק לנצח. יש לי כבר כיוון".

בחזרה לסיבוב הראשון, רובין סודרלינג, שיפגוש את נבחרת הדיוויס של ישראל, לא מיצמץ נגד ג'וסלין אואנה 3:6, 4:6. השבדי, שזכתה בטורניר ליון ביום ראשון האחרון, הזדקק רק לשבירה אחת בכל מערכה כדי לגבור על יריבו הצרפתי, שמדורג 152 בעולם. בשלב הבא יצפה לסודרלינג משחק הרבה יותר קשה מול רוג'ר פדרר, שינסה להימנע משנה ראשונה ללא זכייה במאסטרס מאז 2003.

גם איבן ליוביצ'יץ' עלה גם הוא לסיבוב השני אחרי ניצחון על ויקטור טרויצקי 3:6, 4:6. ראדק סטפאנק הזיע קצת יותר מול מארק גיקל וניצח אותו 4:6, 6:3, 4:6. פיליפ קולשרייבר גבר על מיכאל יוז'ני 1:6, 4:6. פלורן סרה ניצח את גילרמו קניאס 6:4, 5:7, 3:6. פרננדו ורדסקו ניצח את טומי רוברדו בדו קרב ספרדי 2:6, 7:6 (6), 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully