וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר מונה למאמן אוסטנד

זה היה באוויר וכעת זה רשמי: אחרי שבוע של משא ומתן, סיכמה הקבוצה הבלגית על החזרתו של הישראלי למועדון. דרוקר: "ליבי נמצא כאן"

לאחר כשבוע של משא ומתן, שרון דרוקר ואוסטנד סגרו ביניהם את התנאים, והמאמן הישראלי חוזר לקבל את המושכות של הקבוצה הבלגית. כזכור, אוסטנד פיטרה לפני כשבועיים את מאמנה, ולאדה ווקויצ'יץ', ובמסגרת חיפושיה אחר מחליף פתחה במשא ומתן עם דרוקר. הישראלי עדיין נמצא בדיונים משפטיים עם פורטיטודו בולוניה, בה חתם בשורות הקיץ, וזו התירה לו את החוזה כעבור מספר ימים, אך כעת דומה כאילו המועדון הבלגי, האיטלקי ודרוקר עצמו הגיעו להסכמות ביניהם.

"לבי נמצא באוסטנד", אמר היום (שלישי) דרוקר לעיתון בלגי, והתקשורת המקומית דיווחה מספר שעות לאחר מכן כי המינוי הפך סופי ורשמי, וכי דרוקר כבר ינהל את משחקה של אוסטנד ביום שלישי הבא, וכן צפוי לעשות מספר שינויים בקבוצה.

שרון דרוקר החל את קריירת האימון שלו במכבי רעננה בעונת 1999/2000 ובישראל עבר גם בהפועל גליל עליון ובהפועל ירושלים, עמה זכה בגביע יול"ב בשנת 2004. בשנת 2005/6 זכה עם אוראל גרייט הרוסית בגביע האתגר וחתם בתחילת עונת 2006/7 בפניוניוס היוונית. אחרי שבוע קנתה ריטאס וילנה את חוזהו, ואחרי שלושה חודשים פוטר ממנה. לאחר שבועיים ללא קבוצה חתם באוסטנד, וזכה עמה בגביע ובאליפות המקומית. בעונה שעברה זכה בגביע הבלגי אך הפסיד ברבע גמר הפלייאוף, לפני הפיאסקו המשפטי עם הקבוצה הבולונזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully