וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בלאומית: המוליכות שומרות על הצמרת

חיפה סיימה ב-0:0 עם לוד ונשארה ראשונה בבית 1, בעוד עכו נפרדה ב-1:1 עם ירושלים ונותרה מובילת בית 2. אשקלון ומרמורק ייפגשו בגמר גביע הליגה הארצית

המחזור התשיעי בגביע הטוטו של הליגה הלאומית נפתח הערב (שלישי), כשבבית 1 אמנם סיימה הפועל חיפה רק בתיקו 0:0 עם הפועל בני לוד, אך שמרה על מקומה הראשון. בבית 2, סיימו הפועל עכו והפועל ירושלים בתיקו 1:1, ורעננה וב"ש נפרדו ב-0:0. מכבי הרצליה, לעומתן, גברה 0:1 על הפועל כפר סבא, בקרב של שתי האחרונות בבית.

בית 1:

הפועל חיפה - הפועל בני לוד 0:0

הפועל חיפה אמנם לא הצליחה לנצח ולהגדיל את הפער בראש טבלת בית 1, אך היא עדיין ללא הפסדים אחרי 9 משחקים. בסיומו של משחק משעמם ונטול שערים, ניצבים החיפאים במקום הראשון בבית 1, כשהם מקדימים ב-3 נקודות את הפועל ר"ג, שנמצאת במקום השני.

בית 2:

מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא 0:1

במשחק חסר חשיבות בין שתי המדורגות אחרונות בבית 2, הצליחו לנצח המארחים הודות לשער של דובב גבאי בדקה ה-75. ספק אם זה מנחם את אחד משני הצדדים, ובעזרת הניצחון מטפסת מכבי הרצליה למקום הרביעי בבית, בעוד כפר סבא נשארת לה במקום האחרונות, עם 6 נקודות בלבד.

הפועל עכו - הפועל ירושלים 1:1

המארחים הגיעו למשחק עם 6 נצחונות מ-8 משחקים, וידעו שניצחון נוסף יבטיח להם את המקום הראשון בבית 2. והפתיחה אכן היתה של עכו, שעלתה ליתרון כבר בדקה ה-13, מרגליו של אדק אמבה. שתי דקות לאחר מכן קיבלה עכו פנדל, אך שלומי אדרי החמיצו. ירושלים חיכתה עד הדקה ה-85, אז עומר מולאי מצא את הרשת וקבע 1:1. ירושלים ניצבת במקום הרביעי בבית לאחר המשחק.

הפועל רעננה - הפועל באר שבע 0:0

האירוע המעניין היחיד במשחק התרחש בדקה ה-30, כשהפועל רעננה זכתה לכדור עונשין מ-11 מטרים. לירון וילנר ניגש לבעוט, אך החמיץ את ההזדמנות הכי טובה לראות שערים. 0:0 בסיום, שמשאיר את הבאר שבעים במקום השני בבית, ואת רעננה בשלישי.

* הערב נערכו גם משחקי חצי הגמר של גביע הליגה הארצית. הפועל אשקלון ניצחה 1:2 את בני טמרה (לאשקלון: ינון ברדה 1, 31, לטמרה: וואג'י אבו יונס, 59) והעפילה לגמר, שם היא תפגוש את הפועל מרמורק, שגברה 0:2 על עירוני ראשון לציון. אדיב שרעבי (42) והובגן פלאקה (90+1) כבשו את השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully