וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: משה ביטון כנראה גמר את העונה

29.10.2008 / 14:07

בדיקה שעבר חלוץ בני יהודה, שסובל מקרע בכתף, קבעה כי הוא יזדקק לניתוח שישבית אותו לחצי שנה. הקבוצה עשויה לצרף חלוץ זר בינואר

חלוץ בני יהודה משה ביטון גמר כנראה את העונה. ביטון, שסובל מקרע חזק בסחוס הפרקי בכתף, נבדק היום (רביעי) על ידי מומחה לפגיעות כתף, וממצאי כל הבדיקות הראו כי החלוץ יזדקק לניתוח בכתף וכי הוא צפוי להליך החלמה ממושך של כחצי שנה לפחות, מה שאומר שאת שאר העונה הנוכחית הוא יראה מהיציע. כזכור, ביטון פרק את כתפו פעמיים במהלך משחק ההפסד של הזהובים להפועל פתח תקווה באורווה לפני כשלושה שבועות.

ביטון, שקיבל את ממצאי הבדיקות בצורה קשה מאוד, אמר היום לוואלה! ספורט: "זה בהחלט מבאס, רק התחילה העונה וכנראה שבשבילי היא כבר הסתיימה, אלה החיים וברור שאני עצוב מאוד, אבל מדובר כאן בבריאות שלי ואני חייב לטפל בזה. אני בטח אהיה חסר לקבוצה אבל אני מאמין שיש בבני יהודה שחקנים מספיק טובים שיוכלו למלא את מקומי".

בבני יהודה קיבלו בתדהמה את ממצאי הבדיקות ואת הבשורה הקשה על היעדרותו של החלוץ המצוין עד תום העונה. בתחילה חשבו בצוות הרפואי של המועדון כי אפשר יהיה לשקם את הכתף על ידי טיפולים פיזיותרפיים, וההערכות האופטימיות דיברו על היעדרות של חודשיים ללא ניתוח.

מנכ"ל המועדון, משה דמאיו, וגם רופא הקבוצה, ד"ר אבי ביין, התעקשו על קבלת חוות דעת נוספות של פרופסורים המתמחים בפגיעות כתף, ביניהם פרופ' אלי הדר, מנהל יחידת הכתפיים בבית החולים וולפסון והדוקטור ערן ממן, אורתופד בכיר בבית החולים איכילוב, שבדקו את החלוץ, ולאחר שהתקבלו תוצאות כל הבדיקות התאמתו החששות של אנשי הקבוצה והתברר כי הפגיעה בכתף קשה בהרבה ממש שנראה בתחילה, והמצב מחייב ניתוח מיידי.

מבחינה מקצועית מדובר כמובן במכה קשה מאוד לתוכניות של המאמן גיא לוזון, שכן ביטון הוא חלוצה המוביל של הקבוצה. בשלב זה צפויים החלוצים הצעירים אלירן עטר ומוחמד חט'ארי לחלוק את דקות המשחק בהרכב הפותח, אבל כבר כעת ברור כי בחלון ההעברות בחודש ינואר יובא חלוץ לקבוצה, וייתכן כי יהיה זה חלוץ זר אם לא יהיה חלוץ ישראלי ראוי פנוי בשוק ההעברות. צמד הזרים שמתייבשים על הספסל, הבלם הקולומביאני איבן גארידו והקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, אמורים לעזוב בינואר את הקבוצה, ובמקומם יגיעו שני זרים חדשים אחד כאשר אחד מהם יהיה כנראה חלוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • משה ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully