וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור הליגה הלאומית בכדורסל יתקיים הערב כמתוכנן

28.10.2008 / 14:54

בנציגות שופטי הכדורסל איימו להשבית את המחזור כיוון שטרם חתמו על הסכם עם האיגוד בגלל חילוקי דעות כספיים. בינתיים המחלוקת נדחתה

נציגות שופטי הכדורסל בישראל איימה היום (שלישי) להשבית את מחזור הליגה הלאומית לאחר שלטענתם הם לא הגיעו להסכם על תנאי השכר עם איגוד הכדורסל עד לתאריך היעד שנקבע מראש. בסופו של דבר, לאחר האיומים בתקשורת, נקבעה פגישה למחר בין הצדדים, והמשחקים ייערכן הערב כמתוכנן.

כזכור, בערב ראש השנה הושג הסכם בין יו"ר נציגות השופטים, ירון זריף, לבין יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, לגבי תנאי השכר של כל השופטים למעט שופטי ליגת העל, לאחר שבנושא זה היה אמורים לדון גם עם מנהלת הליגה. כעת, משלא הגיעו להבנות, איימו השופטים בהשבתת המחזור.

מהאיגוד נמסר היום כי "הצדדים הגיעו להבנות לגבי תוספות בכל הליגות למעט ליגת העל. יו"ר נציגות השופטים מתנה כרגע את חתימתו על ההבנות שהושגו בקבלת דרישותיו לתוספות בליגת העל, תוספות הגבוהות משמעותית מאלו שנקבעו לשופטים בשאר הליגות וזו הצעה שאינה מקובלת על איגוד הכדורסל.

"באיגוד הכדורסל העבירו לנציגות השופטים הצעה לגבי ליגת העל שנדחתה על ידיהם ומבחינת איגוד הכדורסל אנחנו לא רואים כל מניעה לחתום על ההסכם עוד היום. לא מקובלת הגישה של החזקת כל מערכת השיפוט כ'בני ערובה' בגלל תביעות השכר הלא ריאליות של יו"ר נציגות שופטי ליגת העל".

שופט בכיר הגיב לדברים כשאמר: "אנחנו לא מחזיקים אף אחד כבן ערובה. אפילו היינו מוכנים על שכר כדי שהשופטים הזוטרים יקבלו תוספת. אנחנו מוכנים למאבק ולא ניכנע להאשמות שונות".

כאמור, לאחר הדין ודברים בכלי התקשורת, פנו ראשי איגוד הכדורסל אל איגוד השופטים ואל ניר אלון, יו"ר חטיבת הספורט בהתאחדות, וקבעו פגישה עם נציגות השופטים למחר אחר הצהריים. בתגובה דחו נציגות השופטים את כל הצעדים הארגוניים עד למחר. המשמעות היא שהמחזור הערב ייערך כרגיל.

עדכון ראשון: 12:21
עדכון אחרון: 14:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully